Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzeZ takiej perspektywy ka¿dy motocykl mo¿e byæ uznany jako "zabawka", a je¶li ju¿ je tak postrzegasz, a ta zabawka jest tañsza i ³atwiejsza w obs³udze, to po co siê pchaæ w koszty - zw³aszcza, ¿e ponoæ jeste¶my takim biednym krajem. Prze¶wiadczenia i forumowe doradzanie ma bezpo¶redni wp³yw na kupowane motocykle, zw³aszcza u¿ywane. Nawet je¶li to spadkowa tendencja krajów rozwijaj±cych siê, to nadal niepokoj±ca. Reasumuj±c, ¿yczê nam obydwu takich "zabawek".
Odpowiedzzyprys powinien sprecyzowaæ,¿e ka¿dy motocykl sportowy to zabawka poniewa¿ ma zastosowanie tylko na torze
OdpowiedzW³a¶nie! Ka¿dy motocykl to zabawka jaki by on nie by³ , dla mnie hayabusa to bardziej zabawka ni¿ ta kawa, bo po co komu motocykl o mocy siêgaj±cej 200 KM = to jest synonim zabawki. Dam przyk³ad.....podjed¼ hayabus± na jak±kolwiek stacjê benzynow± i zaraz jaki¶ facet podejdzie i powie " a ¿e¶ se pan zabawkê kupi³...a ile wyci±ga?....300! O jezu a gdzie pan tu tyle pojedzie!? " Proste! Ninja to sprzêt na co dzieñ, zwrotny, ³adny, ekonomiczny a jak trzeba i 190 poleci!!!!
Odpowiedz