Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 119
Pokaż wszystkie komentarzeWitam wszystkich;) kupiłem ER 5 Z 2001 r. i potrzebuje kilku porad. Pierwsza sprawa to ustawienie paliwa - gdy motocykl ma stac przez całą noc to ma byc strzałka na PRI position czy RES position bo jak ma byc dostęp paliwa bo jeżdze to ustawiam na ON position tak? Jeszcze jest coś takiego Fuel Tap i do czego to jest - proszę o porade i wyjaśnienie tych pojęc.
Odpowiedzwitam sa trzy pozycje ON czyli otwarcie paliwa normalne i mozesz miec tak caly czas bo jest to kranik podcisnieniowy, jezeli sie skonczy mozesz ustwaic na RES- czyli rezerwa ok 3 litry a opcja PRI ustawiasz tu jak motor dluzej stal, ulatwia to odpalenie wiecej paliwa idze, [ozdro
OdpowiedzNo więc tak może zacznę od początku.... Są trzy ustawienia kranika:ON,PRI,RES. W zależności od ustawień:ON-zakręcone całkowicie,PRI-rezerwa(dobrze ustawić gdy wskaźnik wskazuje czerwone pole) i oczywiście RES-zawór główny.Powiem w prost że ja tak mam i wydaje mi się że każdy motocykl tego typu ma te same ustawienia:) A FUEL TAB -to po kranik paliwa(a raczej pokrętło).Chyba że chodzi Ci o te przy korku wlewu paliwa?Bo jeśli tak to wtedy jest to nalepka na niego która ponoć poprawia jego wygląd.Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz na priva:szymek.gracz@o2.pl
Odpowiedzojj, coś chyba Ci się pomyliło :P ON - główne ustawienie, paliwo leci normalnie RES - rezerwa na której możemy dojechać do najbliższej stacji (w pozycji ON niedostępna dla silnika) PRI - zalewania dużą ilością paliwa - np. po zimie jak po spuszczeniu paliwa odpalamy maszynę
Odpowiedz