Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 119
Pokaż wszystkie komentarzeNo więc tak może zacznę od początku.... Są trzy ustawienia kranika:ON,PRI,RES. W zależności od ustawień:ON-zakręcone całkowicie,PRI-rezerwa(dobrze ustawić gdy wskaźnik wskazuje czerwone pole) i oczywiście RES-zawór główny.Powiem w prost że ja tak mam i wydaje mi się że każdy motocykl tego typu ma te same ustawienia:) A FUEL TAB -to po kranik paliwa(a raczej pokrętło).Chyba że chodzi Ci o te przy korku wlewu paliwa?Bo jeśli tak to wtedy jest to nalepka na niego która ponoć poprawia jego wygląd.Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz na priva:szymek.gracz@o2.pl
Odpowiedzojj, coś chyba Ci się pomyliło :P ON - główne ustawienie, paliwo leci normalnie RES - rezerwa na której możemy dojechać do najbliższej stacji (w pozycji ON niedostępna dla silnika) PRI - zalewania dużą ilością paliwa - np. po zimie jak po spuszczeniu paliwa odpalamy maszynę
Odpowiedz