Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 91
Pokaż wszystkie komentarzeWitam mam dr 125 robiłem mały remont silnika wymieniałem zawory, tłok wiseco szlif cylindra uszczelniacze zrobiłem jakies 200 km i jest mały problem bo maszyna kopci myślałem ze jest zrobiony za duzy szlif cylindra ale wtedy nie miał by kompresji a co za tym idzie mocy
OdpowiedzDzień dobry jestem tu nowy ale interesuje mnie gdzie pan kupił zawory do tego modelu jak by pan mógł to proszę przesłać mi jakieś namiary numer adres na maila: maciejka886@interia.pl ze sklepem gdzie pan kupił zawory ponieważ Też mam Dr 125 i niestety urwał mi sie zawór i wbił w tłok teraz mam problem z dokupieniem zaworów . Pozdrawiam
Odpowiedzmoze cignie olej z silnika dlatego zaczął kopcic
OdpowiedzNo własnie tak jak piszesz przez 100 km musiałem dolac jakies 0,5l oleju
Odpowiedzzapewne bedziesz musial wymienic uszczelniacz albo co gorsze uszczele przez srodek silnika
Odpowiedzprzez żrodek silnika ? :D to nie 2t
Odpowiedz