Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeWersja EX jest przepiekna, szczegolnie w żółtym lakierze. Przeciwienstwo pseudoklasycznych potworkow w rodzaju SV 650 Scrambler, czy XSR 700. Zgadzam sie z autorem, ze lepiej pasowalby klasyczny odblysnik reflektora, a ja dla siebie zamienilbym jeszcze lusterka na prostokatne na krotkich kijach, takie jak w starych VF, ale to drobiazgi. Wyjatkowosci dodaje fakt, ze to wlasciwie dopiero drugi neoklasyk R4 na szprychach- pierwsza byla krotka seria Zephyra 1100 dawno temu. Po cichu marzy mi sie reaktywacja CBX 1000 z szesciogarowym kaloryferem, ale to malo prawdopodobne biorac pod uwage koszt wdrozenia i waska grupe klienta docelowego. Pozostaja prawdziwe klasyki, ktorymi warto zainteresowac sie juz teraz, bo jest ich coraz mniej, a ceny znanych modeli juz wystartowaly i zmierzaja w strone orbity.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza