Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeW sumie faktycznie sam pomys³ ciekawy, teraz tylko znale¼æ trzeba ³atwy sposób na wprowadzenie go w ¿ycie. Ja ci±gle widzê wiêcej przeciw ni¿ za. spojler powinien byæ ruchomy aby dopasowa³ siê do pochylenia motocykla. si³a docinku powinna byæ skierowana prostopadle do asfaltu, dok³adnie nad ¶rodkiem styku opony z asfaltem, wtedy powinien wyeliminowaæ siê problem z momentem prostuj±cym, ale w takiej sytuacji trzeba bêdzie w³o¿yæ wiêcej si³y w wyprostowanie motocykla.
Odpowiedztemat do rozwoju i testów;) skrzyd³a oczywiscie wysowane tylko z jednej str zaleznie od tego wktora motocykl aktualne skreca ja widze wiecej za niz przeciw skrzyd³o oczywisce prostopadle do podloza rolka z ramieniem oparta o rant felgi odpowiedni dobór d³ugosci ramion mocujacych do np lagi i gdzie sie zaczyna skrzyd³o lub jedno ramie mog³oby byc byc mzoe jedno polookrag³e ramie idace od osi ko³a mniej wiecej do rantu felgi na koncowce rolka o rant felgi i tez na koncowce skrzyd³o wysowane trzea by bylo sprawdzic wiele opcji i porobic pare symulacji komputerowych lub ewentualnie jeszcze inny stelaz zrobic pod system
Odpowiedzskrzyd³o dajace si³e prostopad³a do podloza samo skrzyd³o oczywiscie rownolegle
Odpowiedz