tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Street Triple 765 RS na torze - pierwsze wrażenia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Triumph Street Triple 765 RS na torze - pierwsze wrażenia

Autor: Łowca 2023.03.02, 10:06 1 Drukuj

Jak wyobrażacie sobie naprawdę doby dzień? Ja wyobrażam sobie to go tak, że ja i Street Triple 765 RS spotykamy się na torze. Jeśli jeszcze jest to tak ikoniczny tor jak Jerez, to miłośnikowi motocykli chyba wiele więcej do pełni szczęścia nie potrzeba…

Mamy za sobą cały dzień na kultowym obiekcie za sterami nowości na sezon 2023, czyli nowego modelu Triumpha. Tor, to takie miejsce, gdzie marketingowe obietnice konfrontowane są z rzeczywistością, czyli fizyką, dynamiką i poczuciem kontroli jakie pojazd oferuje kierowcy. Jak wypada Street w takiej konfrontacji?

Advertisement
NAS Analytics TAG

Wypada jednoznacznie dobrze. Przede wszystkim dlatego, że nowy silnik, znakomity na ulicy - na torze robi jeszcze lepsze wrażenie. Nie brakuje mocy, zawsze jest czym się odpychać, natomiast dla normalnego motocyklisty na pierwszy plan wychodzi pierwszorzędne oddawanie mocy, znakomita skrzynia biegów i świetny asystent zmiany biegów. Przez cały dzień nie zdarzyło mi się, abym musiał użyć sprzęgła do precyzyjnej redukcji, albo abym musiał "poprawiać" zmiany… Genialnie to wszystko działa. Podobnie jest z elektroniką, która stanowi znakomitą asystę (widać od czasu do czasu migające lampki), ale nie ingeruje w sposób wyczuwalny dla kierowcy. Ten anioł stróż stara się nie ujawniać swojej obecności.

Zawieszenie choć dla mnie jest nieco za miękkie (ponad 100kg w opakowaniu), radzi sobie bardzo dobrze. Maszyna nie pompuje, nie nurkuje nadmiernie, przydałoby się jedynie więcej prześwitu, aby można było mocniej pochylać wóz.

Advertisement
NAS Analytics TAG

Do hamulców nie mam żadnych zastrzeżeń, bo działają przewidywalnie, powtarzalnie, pewnie. Dokładnie tego spodziewałem się zresztą po zestawie Brembo z zaciskami Stylema. Gdzieś tam z tyłu czuwa cały czas ABS w trybie torowym, który pozwala na pewne hamowanie do zakrętów, ale jego obecność, podobnie jak pozostałej elektroniki pozostaje niezauważalna.

Motocykl jest bardzo kompletny. Wszystko jest na miejscu i wszystko się zgadza.

Advertisement
NAS Analytics TAG

Pozycja za sterami nie wymaga poprawek. Na tor można by jedynie pokusić się o nieco wyższe sety. Tak czy inaczej trudno znaleźć słaby punkt tego pojazdu. Kilka detali zrobiłbym w nim inaczej, ale o tym… pełnym raporcie z jazd już wkrótce!

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górę