tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Speed Twin model 2025 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Triumph Speed Twin model 2025 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
1200 cm³
Typ silnika
Rzędowy, chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°
Moc maksymalna
105 KM / 103.5 bhp (77.2 kW) przy 7 750 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy
112 Nm przy 4 250 obr./min.
Średnica cylindra x skok tłoka
97.6 mm x 80.0 mm
Zasilanie
Wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy. Dwa tryby jazdy
Skrzynia biegów
6-stopniowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch X-ring
Stopień sprężania
12.1:1
Sprzęgło
Wielotarczowe, mokre, ze wspomaganiem momentu obrotowego

Wymiary i wagi

Wysokość całkowita
1140 mm(wersja 1200 RS: 1127 mm)
Długość całkowita
2070 mm(wersja 1200RS: 2073 mm)
Rozstaw osi
1413 mm(wersja 1200RS: 1414 mm)
Wysokość siodła
805 mm(wersja 1200RS: 810 mm)
Waga motocykla gotowego do jazdy
216 kg

Podwozie

Typ ramy
Kołyskowa, z rur stalowych
Opona przednia
120/70 R17
Opona tylna
160/60 R17
Hamulec przedni
Podwójna, 320 mm, pływająca tarcza hamulcowa, 4-tłoczkowe, radialne zaciski Triumph’a, OCABS(wersja 1200RS: podwójna, 320 mm, pływająca tarcza hamulcowa, radialne zaciski Brembo Stylema M4.30, OCABS)
Hamulec tylni
Pojedyncza, 220 mm tarcza, pływający, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, OCABS
Zawieszenie przód
43 mm widelec Marzocchi, typu upside-down z regulacją napięcia wstępnego, tłumienia kompresji i odbicia. Skok koła 120 mm
Zawieszenie tył
Podwójne amortyzatory Marzocchi RSU z zewnętrznymi zbiornikami i regulowanym napięciem wstępnym, skok koła 116 mm(wersja 1200RS: podwójne amortyzatory Öhlins RSU z zewnętrznymi zbiornikami, z regulacją napięcia wstępnego, tłumienia kompresji i odbicia. Sk
Kąt główki ramy
22.4 °(wersja 1200RS: 22.6 °)
Wyprzedzenie
91 mm(wersja 1200 RS: 92 mm)

Inne dane

Zużycie paliwa na 100km
4,4 litra
Pojemność zbiornika paliwa
14.5 litrów
Tagi
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę