Triumph Scrambler 1200 XE i Scrambler 1200 X na rok 2024. Terenowa klasyka gatunku w nowej odsłonie
Triumph zaprezentował modele Scrambler 1200 XE i Scrambler 1200 X na rok 2024. Ten drugi zastąpi wersję o oznaczeniu XC i będzie miał na pokładzie sporo ciekawych nowości. Model XE z kolei podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej, jeśli chodzi o osiągi, możliwości i połączenie klasycznego stylu z nowoczesnością.
W sezonie 2024 pożegnamy się z Triumphem Scramblerem 1200 XC i zastąpi go wersja o oznaczeniu X, ale na szczęście zgubienie jednej literki nie oznacza, że użytkownicy na tym ucierpią, bo będzie wręcz odwrotnie. Pojawi się nowe zawieszenie Marzocchi z widelcem upside-down o średnicy 45mm. Tylne zawieszenie z dodatkowymi zbiornikami będzie miało regulację napięcia wstępnego sprężyny.
Model Scrambler 1200 X to także nowości technologiczne w postaci systemu Cornering ABS i kontroli trakcji z funkcją działania w zakrętach i możliwością całkowitego wyłączenia. Do dyspozycji będzie 5 trybów jazdy, w tym tryb off-road. Informacje będą wyświetlane m.in. na ekranie TFT. Na pokładzie znajdzie się również ładowarka USB. W katalogu akcesoriów Triumph udostępni Connectivity System, dzięki któremu skorzystacie z funkcji nawigacji, obsługi telefonu i odtwarzacza muzyki.
W modelu Scrambler 1200 XE na rok 2024 pojawią się zaciski radialne Brembo Stylema z dwoma pływającymi tarczami o średnicy 320 mm i pojedynczy zacisk Nissin z tyłu. Nowy system zawieszenia Marzocchi z długim skokiem, który będzie wynosił aż 250 mm z przodu i z tyłu, a także będzie w pełni regulowany. Poprawiono też układ dolotowy i kolektory wydechowe dla zapewnienia wyższego momentu obrotowego w szerszym zakresie. Do katalogu akcesoriów dołączą wysoka szyba, system mocowania bagażu i torba.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze