tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Rocket III Touring NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

EICMA Milan 2007 - podsumowanie

2007.11.28 Ścigacz.
NAS Analytics TAG
pl

strony: 1 ... 23 ... 44 45 46 47 48 49 50 ... 52 ... 53

Triumph Rocket III Touring

Ten mastodont przewijał się na fotografiach na wiele dni przed jego prezentacją w Milanie, co skutecznie osłabiło jęk zachwytu podczas jego prezentacji. Ale wróćmy do samego motocykla. Rocket III Touring wykorzystuje ten sam niesamowity silnik o pojemności 2,3 litra, co Rocket III. Jest on lekko stuningowany, by zapewnić wygodne, łatwe podróżowanie. Nowa rama, koła, zawieszenie, kanapa, zbiornik paliwa, instrumenty, reflektory... wszystko specjalnie zaprojektowane, wystylizowane i skonstruowane od podstaw, aby zaspokoić wymagania posiadaczy turystycznych customów. Dołożono wszelkich starań, aby dopracować najdrobniejsze szczegóły i zapewnić najwyższej klasy wykończenie. Touring wyposażony jest w przydatne akcesoria, m.in.: szybę i kufry zamykane na zamek, które w razie potrzeby można szybko zdemontować.

Klarowny wygląd rodziny Rocket zawsze był fundamentem jej uroku, ale sercem motocykla jest jego użyteczność. Rocket III Touring został zaprojektowany przede wszystkim do jazdy i można nim łatwo i pewnie jeździć z każdą prędkością od spacerowej w górę. Zawieszenie jest dostosowane do jazdy turystycznej i zapewnia luksusową jakość jazdy, podczas gdy węższe koła pomagają Rocketowi III Touring łatwiej i wygodniej pokonywać zakręty. Ręczne i nożne sterowanie to: w pełni regulowany na linii palce-pięta pedał zmiany biegów, krępe klamki i podnóżki w kształcie łzy.

NAS Analytics TAG

Dalsze usprawnienia do jazdy turystycznej i upiększenie maszyny to dodatkowy atut Rocketa. Triumph zaprojektował, specjalnie do tego motocykla, 70 zupełnie nowych akcesoriów. Między nimi: rozmaite kanapy, duży wybór oparć, wiele opcji bagażu i mnogość części chromowanych. Wszystko to umożliwia klientowi przekształcenie motocykla tak, by zaspokajał ich potrzeby.

Rocket III Touring będzie kosztował około 70 tys. zł brutto i będzie dostępny w sieci dealerskiej firmy Triumph od lutego. Klinci zainteresowani zarezerwowaniem jazdy próbnej powinni skontaktować się ze swoim lokalnym dealerem.

Polecamy nowości na rok 2008:

2008 Triumph R3 Touring 010
Triumph Rocket III Touring

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę