EICMA Milan 2007 - podsumowanie
2007.11.28 Ścigacz.
pl
strony: « Poprzednia strona 1 ... 17 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 46 ... 53 Następna strona »
2007.11.28 Ścigacz.
strony: « Poprzednia strona 1 ... 17 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 46 ... 53 Następna strona »
|
Polecamy
Aktualno¶ci
|
sklep ¦cigacz
Wszelkie prawa zastrze¿one. (c) 2024 ¦šcigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materia³ów w jakikolwiek sposób w ca³o¶ci lub w czê¶ci bez uprzedniej, pisemnej zgody ¦igacz.pl jest zabronione.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeAutirem tekstu, jest BABA, nawet gey nie napisalby " przedluzeniem penisa ". - to raz. Dwa, o gustach sie nie dyskutuje. trzy Agusta pare razy probowala juz swoich sil w SBK ( ostatnio dwa lata ...
OdpowiedzCo do awaryjno¶ci MV tak masz racje czêsto spotykane s± drobne usterki , stick coils itp. ale z przebijaniem korbowodami bloków to przesadzi³e¶ pracuje od 5 lat w ASO MV , Moto Guzzi i innych w³ochów w europie zachodniej, i o przebiciu korbowodem bloku o pierwsze s³ydszê no chyba ze z silnika 1078 ¿e¶ wycisn±³ 250 HP, to nie ma cudów ze wszystko siê mo¿e stac. Co do Moto Guzzi - napisa³e¶ ze nie awaryjny - tyle problemów co z Moto guzzi to nie ma z ¿adnym motocyklem, niczym nie ró¿ni siê od HD , no mo¿e ma lepsze hamulce.A co do SBK myslê ze problem nie le¿y w MV tylko w cenie tego motocykla 55000 Funtów za 1078CC , nie napawa optymizmem plus jeszcze wprowadzic w³asne korekty no to suma bedzie bardzo wysoka dlatego lepiej kupic japoñsk± bazê za 8000 Funtów i wpakowaæ jeszczcze kilkadziesi±t ty¶ £. i bêdziemy mieli podobny motocykl za mniejsze pieni±dze.
OdpowiedzAutor tego artyku³u prawdopodobnie nigdy nie mia³ okazji prowadziæ MV agusty i wszystko co napisa³ jest totaln± bzdur± , pracujê w firmie gdzie mam okazje nacodzieñ je¼dziæ motocyklami MV jak i ...
OdpowiedzWybitnym gamoniem musia³ byæ ten, kto pisa³ komentarz do tej marki motocykla ze wzglêdu na to, ¿e kolor niebieski nie dla wszystkich jest tandetny - o gustach siê nie dyskutuje a po drugie niczego ...
Odpowiedz