Triumph Daytona 675R 2011 - tylko zawieszenie Ohlinsa
Na targach Eicma Triumph zaprezentowa³ oficjalnie nie tylko Tigery 800, ale te¿ Daytonê 675R. Wiele osób s±dzi³o, ¿e wraz z literk± R, Trampek dostanie te¿ trochê niutonometrów i koni mechanicznych. Okazuje siê jednak, ¿e Daytona nie zostanie zmodyfikowana mechanicznie, a nowo¶ci ogranicz± siê do zmian akcesoriów.
Tytularne „tylko” oznacza oczywi¶cie takie same „tylko”, jak w przypadku ustrzelenia szóstki w totka razem z dwoma innymi zwyciêzcami, a nie w pojedynkê. W nowej R-ce z przodu wyl±duje 43-milimetrowy Ohlins NIX30 oraz TTX36 z ty³u. Ponadto na pok³adzie znajdzie siê quickshifer oraz radialne zaciski Brembo typu monoblock. Do specjalnego malowania i karbonowego przedniego b³otnika brakuje jeszcze tylko wydechów Arrow. Eh te normy homologacyjne...
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeJak bymm chcia³ R, to bym sobie R1 kupi³. Ciekawe czy nie taniej wyjdzie dokupiæ zawias osobno. PRzynajmniej dobior± sprê¿yny pod predyspozycje kierowców.
Odpowiedzi ani 1KM wiecej? Co to za R?
OdpowiedzR bo bardziej torowy ^^ a nie mocniejszy
Odpowiedz