Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeTrabanty nie by³y z plastiku, tylko duroplastu (a to taka ró¿nica, jak miêdzy krzes³em i krzes³em elektrycznym). Z testów zderzeniowych wychodzi³y ca³kiem nie¼le (po latach wysz³o na jaw, ¿e wyniki zosta³y celowo "poprawione", aby definitywnie zabiæ projekt). Nawet zdjêcia ze wspó³czesnych kolizji drogowych pokazuj± przewagê kompozytu. Autor najwyra¼niej nigdy nie s³ysza³ pracuj±cego silnika trabanta (polecam), albo nie by³ w krematorium. P. S. tak, mam trabanta, obok w gara¿u stoi MZ :)
OdpowiedzZapomnia³e¶ jeszcze dodaæ, ¿e silniki z trabanta doskonale sprawdza³y siê w motolotniach. Jako jedne z nielicznych by³y odpowiednio lekkie i mocne do tych maszyn.
Odpowiedz