Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeTandetna robota... owiewki inny odcien niz bak, nie sa zmienione manetki (prawa poszarpana), oslony karbonowe na ramie polapane na opaski uciskowe i ogolnie to juz wiecej szukac mi sie nawet nie chcialo... oj scigacz.pl bylo sie postarac troche...
OdpowiedzNie to że ci sie wiecej nie chciało tylko nie bardzo masz sie przypiepszyc do czego, wiec czepiasz sie do dupereli. Malowac bak bo ma troche inny odcień? Manetki też taki wielki problem? Przeciez to nie robienie nówki sztuki tylko tanie doproadzanie motocykla do ładu. Sam sie lepiej postaraj zanim puscisz kolejnego smroda.
OdpowiedzHahaha, stary, gość powyżej ma rację, jeżeli robisz coś na zipy (tyrtyry czy jak to tam nazwiesz) to znaczy, że robiłeś to na odwal się. Tarcze hamulcowe też najniższy model, a gdzie stalowy oplot? Zamiast klamek do prawie nowego motonga wolałbym stalowy oplot...
OdpowiedzA to jaki oplot? Goodridge... http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/Odbudowa_motocykla_sportowego_tanio_i_skutecznie/Przednie_zawieszenie_Suzuki_GSX600R_.jpg.html
Odpowiedz