tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Szkoda, że w kręgu "ścigaczy" mało jest takich - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: KOBO 07.10.2015 11:53

Szkoda, że w kręgu "ścigaczy" mało jest takich "Darków"... Ale "Darków" w tym gronie być nie może. Dlaczego? Bo sposób korzystania z motocykla (a zazwyczaj też jego rodzaj) na prawdę determinuje wiek i idąca za nim dojrzałość. Mając 20-kilka lat miałem przelotowy, basowy tłumik w swoim "usportowionym" samochodzie i buczenie na ulicy po prostu maksymalnie mnie jarało. Myślałem, że ludzie wokół zazdroszczą mi sportowego samochodu i oglądają się za mną myśląc ile mam koni pod machą i jak szybko takie "cudo" może max. pocisnąć... Po kilku latach "dorosłem" i się ogarnąłem. Zrozumiałem, że taki "ryczący samochód" to po prosu kompletna wiocha. W dodatku dorobiłem się dziecka i sam odczułem, że misterne, półgodzinne usypianie "młodego" może spieprzyć jakiś ćwok przelatujący ryczącym samochodem lub motocyklem o 1 w nocy na pobliskiej ulicy... Teraz mam 43 lata i śmiać mi się chce, jak widzę starty gówniarzy na "litrach" ze świateł i max. przyspieszenia, jakie starają się uzyskać na 200-300 m wolnej jezdni przed nimi, wyjąc przy tym oczywiście niemiłosiernie. O bezsensownych przegazówkach PODCZAS STANIA na światłach nie wspomnę, bo nie ma co o debilizmie dywagować. Podsumowując: z kierowcami "szlifierek" zawsze będzie kłopot, bo tego typu maszynki są w 80% użytkowane przez pewien określony typ ludzi. Ludzi, którzy na jezdni nie znają pojęcia empatia, są skupieni na jaraniu się wyłącznie SAMYM SOBĄ. To na szczęście przechodzi z czasem. Mija, gdy człowiek ogarnia, że są w życiu rzeczy ważniejsze, niż pokazywanie i udowadnianie innym, że jest się większym od innych "krejzolem", czy "kozakiem". Do tego trzeba po prostu DOROSNĄĆ. Szkoda tylko, że wciąż gimnazja opuszczają nowe pokolenia "pasjonatów zjaranego laczka"...

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę