Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Poka¿ wszystkie komentarzeSzkoda ¿e W³osi nie zrobi± czystego litra, gdyby Japonia zrobi³a 1200ccm w R4 to Ducati by pad³o. Tu pewnie znów bêdzie jak z 1198, zx10r z¿era go w ka¿dym stopniu i jest o ponad 30tys tañszy, za tak± kasê mo¿na ju¿ ³adnie podci±gn±æ osi±gi. Nie porównujcie ich z Gixxerem czy CBR bo to nie s± motocykle na "czasie". Honda siê o¶mieszy³a zmieniaj±c tylko malowanie gdy inni tak id± na przód. Gixxer to moc w czystej postaci, która jest niewykorzystana. Zobaczymy jak najnowsze v2 z Bolonii poradzi sobie z R4, Ja stojê za Japoni± i BMW.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza