Suzuki V-Strom 800 pojawi siê w nowym wariancie specyfikacji. Co planuj± Japoñczycy? Jakie bêd± ró¿nice?
Motocykl Suzuki V-Strom 800DE jeszcze nie zdążył porządnie rozgościć się na rynku, a producent już planuje wprowadzić nowy wariant modelu V-Strom 800, który będzie pozbawiony oznaczenia "DE". Wskazują na to informacje ze szwajcarskich dokumentów homologacyjnych. Jakie będą różnice?
Jak informuje serwis Motorcycle.com, w Szwajcarii Suzuki zgłosiło homologację dla modelu DL800RQM4, którego nazwa handlowa to V-Strom 800. Wprowadzony w tym roku na rynek V-Strom 800DE ma oznaczenie DL800DERCM4. Jakie będą różnice? Przede wszystkim przednie koło będzie miało średnicę 19 cali i oponę 110/80-19. W modelu V-Strom 800DE przednie koło ma średnicę 21 cali i oponę 90/90-21M/C. Na tym jednak nie koniec, ponieważ zmienią się również niektóre wymiary.
W nowej wersji motocykl będzie o 90 mm krótszy, a jego całkowita długość ma wynosić 2255 mm. Rozstaw osi zostanie zmniejszony do 1513 mm, a więc o 57 mm. Zmieni się też całkowita szerokość motocykla, która ma wynosić 904 mm, a więc o 71 mm mniej. Jednocześnie nowy wariant będzie wyższy od V-Stroma 800DE o 46 mm, co sugeruje dodanie wyższej szyby niż w przypadku modelu o oznaczeniu DE. Masa motocykla z płynami i paliwem ma wynosić 229,5 kg - to o 0,5 kg mniej.
Suzuki V-Strom 800DE został zaprezentowany podczas targów EICMA 2022. Motocykl jest napędzany zupełnie nowym, dwucylindrowym, rzędowym silnikiem o pojemności 776 cm3, który generuje maksymalną moc 84 KM. Wcześniej sądzono, że zastąpi on model V-Strom 650, ale ostatecznie pojawił się w ofercie jako dodatkowy wariant. Ten sam silnik został też użyty w nakedzie GSX-8S.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze