Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeSuper pomys³. Nie wystarczaja ju¿ mi ABSy kontrole trakcji i inne zmienne mapy, kupiê sobie motobota i jak bêdê chcial przejechaæ siê na motocyklu wy¶lê go na przeja¿d¿kê. Pó¼niej obejrzê filmik z przejazdu. HURRA.
OdpowiedzZastanawiam sie, kiedy ludziom wreszcie dotrze do lba, ze ABS i TC wlaza Ci w droge tylko jak popelnisz blad. TC odetnie Ci gaz jezeli odkrecisz tak mocno, ze highsider jest niemal nieunikniony, ABS zacznie Ci pulsowac wajchami tylko wtedy, kiedy przesadzisz z hamulcem albo najedziesz na jakis syf na drodze przy hamowaniu. Elektronika nie jedzie za Ciebie, tylko koryguje Twoje bledy! I nie biadolic mi tu z przykladami, ze Rossi blokuje przod przy wejsciu w zakret, bo Rossi to jest Rossi, a my to motocyklowe szaraki;) Purystom polecam MZ ETZ 250, swietny do customizingu, jest w dwutakcie, a z elektroniki to wypsozony jest w lampe. Sam robot to Yamahy to czysty marketing i technologiczny popis przed swiatem. Efektem ubocznym projektu moze byc idealny kierowca testowy;)
OdpowiedzPrzesadzasz - wg mnie Yamaha inwestuje w motobota z 2 podstawowych powodów: jest to "maskotka" Yamahy oraz ten robot jest idealny do testowania nowych rozwi±zañ dos³ownie do granic mo¿liwo¶ci (bez nara¿ania zdrowia "oblatywacza").
OdpowiedzNie przesadza niestety.
Odpowiedz