Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeSkąd to założenie że motocyklami na A2 zainteresują się tylko 18latkowie? Myślę że są całe tabuny dorosłych ludzi którzy chętnie przygarną nowy motocykl z małym silnikiem który jest tani w eksploatacji (mało pali, przeglądy ma rzadko np. Honda CBR 250R), jest lekki i poręczny w korkach i do tego może mieć ABS którego w części używanych maszynek nie ma. Poza tym świadomość kupowania nowe sprzętu i spokojnej głowy o przeszłość zachwalanego przez sprzedawcę (10 lat i 15 tys km przebiegu, oczywiście nigdy nie leżał i jeździł nim spokojny 40to latek) robi swoje i czasami warto za to dołożyć...
OdpowiedzRóżnica polega na tym. Że 18 latek nie będzie miał wyboru A czy A2. A osoby starsze nie widzę powodu dla którego miałyby zdawać kategorię A2. Motocykl to już inna kwesta ale jednak A daje więcej możliwości i to one bedzie wybierane przez starsze osoby.
Odpowiedztak tylko jaki procent chcących kupić taki sprzet stanowią tacy ludzie? Mały. Zdecydowana większość to ludzie młodzi.
OdpowiedzI tu się nie zgodzę. Wystarczy popatrzeć na samochody, ile na ulicach widzisz super szybkich i wypasionych wozów? Najczęściej o zakupie decyduje ekonomia i przydatność na co dzień a nie od święta na tor wyścigowy. Większość samochodów to małe corsy, golfy, civiki, yariski i ich odpowiednikiem w motocyklowym świecie będą motocykle kat A2. To że robisz prawko na A nie znaczy że nie możesz kupić sobie mniejszego motocykla i od razu musisz wsiadać na 1000 po to żeby dojechać do pracy kilka kilometrów.
Odpowiedz