Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzePytanie jest czy wchodz±c w zakrêt po hamowaniu moto nurkuje i mamy szybsze wej¶cie i oto nam chodzi, czy powinno siê po hamowaniu w ³uku, czy tu¿ przed, lekko dodaæ gazu, aby widelec wróci³ do pozycji wyj¶ciowej i mia³ szanse na wybranie ewentualnej nierówno¶ci w drodze. Ka¿dy pisze co innego.
OdpowiedzJezdze takim GSem i mam swiadomosc pracy zawieszenia. Osobiscie mi sie pododa to ze telelever nie nurkuje bo kupilem to moto do jezdzania po drodze a nie po torze wyscigowym. Praca zawieszenia w codziennej jezdzie jest super. Do tego motocykla jest idealne. Po za tym ani GS ani Vstrom nie nadaje sie w prawdziwy teren bo sa za ciezie. Jednak sam fakt, ze mozna pogonic po jakis szutrach czy wieskich i lesnych drogach z kostce powoduje, ze jest to fajne wielozadaniowe moto.
OdpowiedzA to jak widelec jest skompresowany na hamowaniu to nie wybiera nierówno¶ci?
OdpowiedzTak.
Odpowiedz