Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 45
Poka¿ wszystkie komentarzePrawda jest taka ¿e motocykle produkuje siê w takim rozmiarze ¿eby sprzedaæ ich jak najwiêcej. Jak kto¶ ma 175-180 poradzi sobie na ka¿dym sprzêcie, ludzie 165 lub 195 maj± problem. Japoneczka mo¿e sobie mówiæ ¿e np. motocykle off-road musz± byæ wysokie bo skoki zawieszeñ, prze¶wit itp. no i wszystkie crossy/enduro takie s± ale popatrzcie na moto trialowe da siê mieæ nisko siedzenie? Da sie. A czy maj± one gorsze mo¿liwo¶ci pokonywania przeszkód terenowych? Chyba nie. Pojemno¶æ silnika te¿ nie ma nic do rzeczy.
Odpowiedz,,165 lub 195" Ja mam 185 i szlag mnie trafia na Kawasaki gpz 500S. Kant baku wbija mi siê w kolana a podnó¿ki nie s± regulowane. Co mogê zrobiæ? Przecie¿ zmiana siod³a albo kierownicy zmieni mi odleg³o¶æ miêdzy podnó¼kiem a bakiem :/
OdpowiedzA widzia³e¶ kiedy¶ motocykl Trialowy z wysokim siedzeniem ?
Odpowiedzale to sie zgadza z tym co powiedziala mala zólta. motocykl jest robiony pod konkretne zastosowanie
Odpowiedz