tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Praca w dziale Public Relations dla motocyklisty. Motor-Land szuka pracownika
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Praca w dziale Public Relations dla motocyklisty. Motor-Land szuka pracownika

Autor: Materiał partnera 2025.07.24, 09:16 Drukuj

Firma Motor-Land, oferująca kilka marek motocyklowych, począwszy od włoskiej Benelli i Morbidelli, przez szybko zdobywające popularność chińskie QJ Motor, a kończąc na uznanych Kymco i Keeway, powiększa swój zespół. Jeżeli kochasz motocykla, to spróbuj swoich sił jako Specjalista ds. Public relations.

Lubisz rozmawiać i umiesz dobrze słuchać? 

Dołącz do Motor-Land jako Specjalista/ka ds. PR

Jeśli:

  • Z łatwością nawiązujesz kontakt z ludźmi — także w komentarzach i wiadomościach prywatnych
  • Media - również te społecznościowe to dla Ciebie naturalne środowisko — nie boisz się pisać, odpowiadać, reagować
  • Wierzysz, że dobry wizerunek marki buduje się konsekwentnie i z wyczuciem
  • Potrafisz działać spokojnie i profesjonalnie w sytuacjach kryzysowych (reklamacje, opóźnienia, trudne komentarze)
  • Masz lekkie pióro i potrafisz pisać zarówno oficjalne komunikaty prasowe, jak i luźne posty na Facebooku
  • Nie przeraża Cię kontakt z dziennikarzami
  • Lubisz mieć wpływ — chcesz budować, doradzać, proponować, a nie tylko "realizować"
  • Jesteś zorganizowany_a i potrafisz zadbać o spójność komunikacji w wielu kanałach jednocześnie

...to możliwe, że właśnie Ciebie szukamy!

Szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. PR, która kompleksowo zaopiekuje się komunikacją Motorland z mediami, klientami i naszymi społecznościami online.

Kilka słów o nas

Motor-Land to firma z pasją do motocykli, skuterów, quadów i rowerów.

Od lat dostarczamy naszym klientom nie tylko sprzęt i akcesoria, ale przede wszystkim -  styl życia.

Tworzymy społeczność wokół naszych marek, a działania prowadzimy zarówno offline, jak i online - i zależy nam, by mówić do niej autentycznym, spójnym głosem.

Dlatego szukamy kogoś, kto nam w tym pomoże!

 Co będziesz robić na tym stanowisku?

  • Tworzyć i realizować strategię komunikacji zewnętrznej
  • Utrzymywać kontakt z dziennikarzami i mediami branżowymi
  • Przygotowywać komunikaty prasowe, materiały promocyjne, informacje dla klientów
  • Prowadzić i moderować nasze kanały w mediach społecznościowych
  • Reagować na sytuacje kryzysowe: przygotowywać odpowiedzi, łagodzić napięcia, działać z wyczuciem
  • Współpracować z działem sprzedaży i obsługi klienta w zakresie komunikacji zewnętrznej
  • Monitorować i raportować efekty działań PR
  • Organizować działania eventowe

Czego oczekujemy?

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • Masz doświadczenie w obszarze PR lub komunikacji (minimum 2 lata)
  • Umiesz pisać — poprawnie, ciekawie, zrozumiale
  • Znasz podstawy zarządzania kryzysowego i wiesz jak reagować i odpowiadać w trudnych sytuacjach
  • Rozumiesz, czym jest storytelling marki i umiesz go budować
  • Masz "wyczucie języka marki" — potrafisz dobrać styl wypowiedzi do odbiorcy
  • Odpowiedziałeś/aś "TAK" na większość punktów z pierwszej części ogłoszenia

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę lub B2B - do wyboru
  • Wynagrodzenie: 7500-8500 (w zależności od formy współpracy i doświadczenia)
  • Pracę w naszej siedzibie w Warszawie
  • Realny wpływ na to, jak komunikujemy się jako marka
  • Możliwość rozwoju zawodowego w branży moto
  • Udział w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach
  • Dofinansowanie do karty multi sport lub pakiet medyczny
  • Wynagrodzenie 7 000 - 8 500 zł / mies. Brutto
  • Umowa o pracę lub samozatrudnienie

Jak aplikować?

Wyślij nam swoje CV i odpowiedz krótko na 3 pytania:

  • Dlaczego chcesz pracować właśnie u nas?
  • Opisz sytuację, w której udało Ci się pozytywnie rozwiązać sytuację kryzysową w komunikacji.
  • Podaj link lub przykład treści, którą stworzyłeś/aś i jesteś z niej dumny_a.

Prosimy o kontakt na email: tomasz.kuzior@motor-land.com.pl


Zdjęcia
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę