Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzePodoba mi siê w jakim kierunku id± teraz motocykle turystyczne. Przypominaj± enduro, zachêcaj± do zjazdu z asfaltu a za razem s± wielkimi wygodnymi i szybkimi turystykami. I o to chodzi! 1290 super adventure wydaje mi siê jednak trochê przerostem formy nad tre¶ci±. 1190 adventure jest ju¿ wystarczaj±co wielki, szybki, wygodny i wszechstronny, budowanie jeszcze czego¶ wiêkszego moim zdaniem nie ma ju¿ sensu. Ro¶nie spalanie, dynamika ju¿ nie wzrasta, zmniejsza siê porêczno¶æ takiego sprzêta... Chyba rzeczywi¶cie ro¶nie tylko presti¿ w³a¶ciciela...
OdpowiedzTrochê za bardzo id± w kierunku klasy SUV. Byæ mo¿e chodzi o danie gawiedzi luksusu i zwabienie jej do serwisów (za du¿o bajerów ,które mog± siê zepsuæ).
OdpowiedzA wjakim maja isc kierunku? Trabanta? Czasy sie zmeiniaja i takie bajery sa nieuniknione i musimy sie do tego przyzwyczaic moim zdaniem. Poki co marki z wyzszej polki i drozsze modele maja duzo elektroniki ale pewnie jak ze wszystkim z czasem pozostale modele tez ja beda mialy i na pewno nie bedzie to bezawaryjne. Z reszta zapewne ustawodawcy wymusza na prducentach instalowanie tych wszystkich wspomagaczy . Co do motocykla, to mialem przyjemnosc potestowac ADV 1190 i jest bajka. Nie mam pytan.
Odpowiedz