tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Nowa Yamaha R6 2017!
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Nowa Yamaha R6 2017!

Autor: Lovtza 2016.10.14, 09:25 Drukuj

Yamaha zaprezentowała właśnie nową generację kultowego modelu R6. Motocykl w gruncie rzeczy wygląda podobnie do swojego poprzednika, ale pod nowymi owiewkami kryje się sporo zmian, w tym te kluczowe. Nowa R6 otrzymała pakiet elektroniki, w tym regulowaną kontrolę trakcji, system szybkiej zmiany biegu, a także wyścigowy układ ABS. Najprawdopodobniej mamy zatem sytuację podobną jak w przypadku nowej CBR1000RR SP, gdzie motocykl podobny do poprzednika jest w gruncie rzeczy zupełnie nowym modelem.

NAS Analytics TAG

Yamaha nie podaje na razie danych technicznych takich jak moc maksymalna, ale nie spodziewamy się, aby były one niższe, niż w przypadku poprzednika. Pełna specyfikacja techniczna zostanie zapewne ujawniona w czasie targów EICMA w listopadzie tego roku. Poniżej prezentujemy kluczowe cechy i dostępne dane techniczne:

  • YZF-R6 z nową stylistyką serii R
  • Agresywny wygląd przodu motocykla ze światłami pozycyjnymi LED
  • Przednia czasza i szyba o doskonałych właściwościach aerodynamicznych
  • 6-pozycyjny system TCS
  • System zmiany biegów bez użycia sprzęgła QSS
  • YCC-T, YCC-I, wyścigowy układ ABS i system D-Mode
  • Znany z modelu YZF-R1 przedni widelec o średnicy 43 mm
  • Podwójne przednie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z radialnymi zaciskami
  • Lepsza pozycja podczas jazdy zapewniająca większą kontrolę nad motocyklem
  • Zwarty stelaż tylny wykonany ze stopu magnezu CF
  • Lekki, 17-litrowy aluminiowy zbiornik paliwa
  • 4-cylindrowy, rzędowy, 4-zaworowy silnik DOHC o pojemności 599 cm3

Dane techniczne Yamaha R6 2017:

Silnik
Typ silnika chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy
Pojemność 599 cm3
Średnica x skok tłoka 67,0 mm x 42,5 mm
Stopień sprężania 13,1 : 1
Moc maksymalna Niedostępny
Maksymalny moment obrotowy Niedostępny
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Zużycie paliwa Niedostępny
Emisja CO2 Niedostępny
Podwozie
Rama Aluminiowa, Deltabox
Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy, Ø 43 mm
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 24º
Wyprzedzenie 97 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz, Wahaczowe
Skok tylnego zawieszenia 120 mm
Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless
Opona tylna 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless
Wymiary
Długość całkowita 2 040 mm
Szerokość całkowita 695 mm
Wysokość całkowita 1 150 mm
Wysokość siodełka 850 mm
Rozstaw kół 1 375 mm
Minimalny prześwit 130 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 190 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Pojemność zbiornika oleju 3,4 litrów
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę