Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Poka¿ wszystkie komentarzeNiestety nie sprawdzili¶cie 125 tylko jednego Junaka 123 z bardzo niewielkim przebiegiem. i okaza³o siê ¿e ów "Junak" przy takim przebiegu wymaga³ wymiany ¿arówki, zakupienia "ciê¿arka" do kierownicy oraz wymiany opon!!! Pojawi³a siê rdza i konieczno¶æ wymiany "zespo³u" napêdowego. Konieczna by³a regulacja ga¼nika. Sugerujecie konieczno¶æ zmiany przewodu hamulcowego i dyszy w ga¼niku... ¦wietny interes. 5000 wydane na zakup, d³uga lista koniecznych zmian na podorêdziu i ci±g³e grzebanie w nagrodê. I to wszystko na monstrualnym dystansie 3 tysiêcy km. Szkoda i¿ nie wspomnieli¶cie i¿ dok³adnie te same motocykle w tej samej jako¶ci s± sprzedawane taniej (!) pod mark± Toros i Zipp. Wówczas mogliby¶cie zachowaæ tytu³ i pisaæ o popularnych 125... Dziwiê siê ¿e po takiej "litanii" twierdzicie ¿e akurat ów "Junak" to ¶wietny interes... Bo je¼dzi?
OdpowiedzZ tymi oponami to jaka¶ plaga, w testach motocykli Hondy opony do wymiany, w Kawasaki i Suzuki podobnie. Co¶ tu jest nie tak, czy¿by ka¿da marka oszczêdza³a na oponach?
OdpowiedzMy¶lê ¿e nie. Przypuszczam natomiast ¿e w miarê mo¿liwo¶ci (lepsze motocykle) rosn± chêci do szaleñstw i wówczas trzeba szukaæ lepszych opon. Natomiast co do chiñskich jedno¶ladów to zak³adane tam opony czêsto s± niebezpieczne w zwyczajnej codziennej je¼dzie... A mogê to powiedzieæ z autopsji.
OdpowiedzJe¶li masz na my¶li jazdê w deszcz, to na riderblogu jest kole¶, który na CBF 125 mia³ kilka ¶lizgów w deszczu z uwagi na wspania³± przyczepno¶æ oryginalnych opon.
Odpowiedz