Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeNiestety kolega Miki ma trochê racji, a mówiê to jako by³y posiadacz K1200R Sporta z salonu (Inchcape Motor Wroc³aw). Motocykl super ale podczas 3 letniego u¿ytkowania by³em wzywany na kilka akcji serwisowych, a to i owo uleg³o zepsuciu (zaznaczam, ¿e bardzo dbam o motocykle). To wszystko norma i dlatego nie ma co gloryfikowaæ produktów BMW. Uwa¿am, ¿e jako¶æ wykonania motocykli BMW nie jest wy¿sza, ni¿ choæby Yamahy (tu, nawet zaryzykowa³bym, ¿e ni¿sza), czy Hondy, a ceny jednak s± wy¿sze. Awaryjno¶æ tych sprzêtów te¿ jest podobna. Co do spadku warto¶ci, to te¿ nie jest tak piêknie, jak wiêkszo¶æ uwa¿a (szczególnie dealerzy BMW). BMW traci na warto¶ci, tak jak inne motocykle renomowanych producentów. Chcia³em oddaæ swój motocykl w rozliczeniu i wzi±¶æ nowy. Dealer zaproponowa³ mi ¿enuj±c± kwotê (rozumiem, ¿e musi zarobiæ za wziêcie na siebie ryzyka ale 10 tys z³ to trochê za du¿o, szczególnie, ¿e chcia³em zamówiæ nowy motocykl, na którym te¿ by zarobili). Ostatecznie (w do¶æ krótkim czasie) motocykl sprzeda³em za du¿o wiêcej, ni¿ proponowa³ dealer ale i tak rynek bole¶nie zweryfikowa³ moje pierwotne oczekiwania. Legendarna, rewelacyjna obs³uga klienta w BMW, to te¿ niestety mit (ale to inny temat). Obecnie jestem szczê¶liwym posiadaczem Yamahy i na razie (o ile kiedykolwiek) nie planujê powrotu do BMW.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza