Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 24
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem skąd wzięliście te 4s do setki, stara kawa miała 5,5s, wersja 60-cio konna ma ok 5s. Czemu nikt nie napisał o wadliwych kołach magnesowych (nieosłonięte magnesy odklejały się i wpadały do silnika), jak ktoś wie z jakich lat mogą być wadliwe wersje to niech napisze.
OdpowiedzGościu, jak ci sie zepsulo magneto, bo kupiłeś hebla z szopy, to nie znaczy, ze w kazdej GPZ sie to psuje!
OdpowiedzGościu, jak ci sie zepsulo magneto, bo kupiłeś hebla z szopy, to nie znaczy, ze w kazdej GPZ sie to psuje!RoboGPZ Gościu, ależ ty masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Nie zepsuło mi się żadne magneto, nie kupowałem żadnych hamulców (heble to hamulce) z szopy, nigdzie nie napisałem, że w każdej GPZ magneto się psuję. Modele z lat 87-93 mogły mieć rozwalone silniki przez te magnesy, warto o tym wspomnieć użytkownikom.
Odpowiedz