Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeMotocykle do miasta powinny byæ lekkie, ale na trasê powinny byæ ciê¿kawe. Je¿d¿ê CBR 600 i na trasie jak wieje to mo¿na sza³u dostaæ, tak rzuca. CBR na trasê nie jest, ale na tor jako¶ muszê dojechaæ i nawet 100-200 km robi siê mêcz±ce, tylko od silnego wiatru. Ta sama trasa ciê¿kim BMW k1300S to inna bajka 260 kg idzie jak taran przez wiatr, choæ osobi¶cie ten motocykl mi nie pasuje. Trzeba siê wiêc zdecydowaæ, bo nie s±dzê ¿e ka¿dego staæ na 2 motocykle. Gadanie, ¿e w mie¶cie nie robi ró¿nicy 240 czy 200 kg przy tej samej klasie motocykla jest ma³o powa¿ne. W stolicy mo¿na go przetestowaæ i samemu sprawdziæ. Kawasaki jest po prostu za ciê¿kie, tak im wysz³o i ju¿. Kolejna sprawa to sieæ dilerska, ceny netto, zero promocji itd.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza