tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocykle BMW i Harley-Davidson na Moto Show w Krakowie

Motocykle BMW i Harley-Davidson na Moto Show w Krakowie

Autor: Informacja prasowa 2015.05.14, 14:51 Drukuj

Jeden jest gruby z nazwy, ale jednocześnie wściekły z natury. Inny najchętniej krzyknąłby: "spadam stąd", gdyby tylko mógł krzyczeć. Kolejny przez koneserów określany jest mianem "dzieła sztuki użytkowej". Wszystkie łączy ponadprzeciętność, bo to cecha wyróżniająca motocykle Harley-Davidson i BMW. Zobaczycie je w trakcie Moto Show w Krakowie już 23-24 maja.

Harley Davidson Fat Bob

Gruby z nazwy, wściekły z natury. Gość specjalny MOTO SHOW Jerzy Dudek z pewnością porównałby go do swojego kolegi z Realu Madryt, Brazylijczyka Ronaldo, który słynął z masywnej budowy ciała i niespotykanej wręcz motoryki. Szeroka i agresywna bestia, zachowuje stylistykę swoich braci z kolekcji Dark Custom™, ale na swój, niepowtarzalny sposób. Ma podwójne reflektory, które zwiększają widoczność oraz potężny silnik 103 z układem wydechowym 2-1-2, który zapewnia zapierające dech w piersiach osiągi. Z przodu motocykla znajduje się masywny widelec, w którym osadzone jest uzbrojone w podwójne tarcze hamulcowe 16-calowe koło ze 130-milimetrową oponą. Z tyłu zamontowano skrócony błotnik, a opony Dunlop® zwiększają przyczepność kół i pewność siebie motocyklisty.

Harley Davidson Breakout

Szeroka na 240 mm opona to element wyróżniający model Breakout. Gdyby kiedykolwiek motocykl mógł krzyknąć, ten krzyknąłby "Spadam stąd!". Harley Davidson Breakout® ma długie, niskie zawieszenie i jest zawsze gotowy do drogi. Wzorowany na drag bike’ach, ma szeroki tył z ukrytymi amortyzatorami i skrócony błotnik tylny. Szeroka i gruba kierownica została opracowana specjalnie z myślą o tym motocyklu, aby umożliwić przyjęcie agresywnej, pochylonej do przodu pozycji podczas jazdy. Muskularna pod każdym względem sylwetka i precyzyjne rozwiązania technologiczne, obejmujące między innymi sportowe sprzęgło hydrauliczne, a także doskonała widoczność dzięki kwarcowemu halogenowi reflektora jasno oświetlającemu drogę, dają nieokiełznaną radość z jazdy, której również doświadczysz wsiadając na… łupinę orzecha.

Harley Davidson Forty Eight

Forty-Eight® ujrzał światło dzienne 5 lat temu i natychmiastowo okrzyknięto go klasykiem. Nazwa modelu wzięła się od roku, w którym po raz pierwszy został zaprezentowany jego sławny zbiornik paliwa w kształcie orzecha. Krótkie podwozie, obniżone zawieszenie przednie, niski profil, pojedyncze siodło i szerokie opony sprawiają, że sylwetki custom (i zwinnego prowadzenia) tego miejskiego wojownika nie można pomylić z innym modelem. Ogromny wkład w wygląd motocykla ma również wspomniany wcześniej zbiornik z 1948 roku, który znajduje się nad silnikiem Evolution® o pojemności 1200 cm3.

Harley Davidson Iron 883

Zwinny, lekki i czarny motocykl Iron 883™ to zdecydowana maszyna przeznaczona dla fanów minimalizmu. Jego silnik, pokrywy zaworów, przedni widelec, koła z odlewu aluminium, krótkie błotniki i kierownica w stylu drag są (tak, zgadliście) całe czarne. Buntowniczy wizerunek w bardzo przystępnej cenie. Szukasz surowego, minimalistycznego motocykla Harley® do jazdy po mieście? Już nie musisz.

Natomiast w przygodę poza miastem zabierze Cię…

…BMW R 1200 GS Adventure

Podobno stworzono go po to, by jego posiadacze mogli śmiać się triumfalnie na widok globusa. Premiera nowego R BMW 1200 GS Adventure oznacza początek kolejnego rozdziału w pełnej sukcesów, ponad trzydziestoletniej historii dużych motocykli serii GS z silnikami w układzie bokser. Od debiutu poprzedniego modelu w 2005 roku, BMW Motorrad, który jest wiodącym producentem turystycznych motocykli enduro z silnikami dużej pojemności, uczynił z potężnego modelu GS Adventure maszynę uznawaną za świetny wybór do długodystansowych podróży. Motocykl ten przenosi poszukiwaczy przygód do najdalszych zakątków świata i pozwala im cieszyć się podróżą, gdy inni już dawno wrócili do domu.

BMW R 1200 R

Dwucylindrowy, przeciwsobny silnik w nowym R 1200 R to ta sama jednostka DOHC, która napędza modele R 1200 GS i R 1200 GS Adventure - a także R 1200 RT oraz R 1200 RS. Rozwija ona moc 92 kW/125 KM/7750/min oraz maksymalny moment obrotowy 125 Nm/6500/min. W porównaniu z silnikiem w poprzedniej generacji nie tylko zwiększono moment obrotowy w całym zakresie obrotów, teraz jest on rozwijany o wiele bardziej jednorodnie. Zmodyfikowany airbox i nowo uformowane chrapy wlotów powietrza i centralnie umieszczona chłodnica przyczyniają się łącznie do wysmuklenia sylwetki - tak przecież pożądanego w roadsterach.

BMW S 1000 XR, czyli krzyżówka enduro i motocykla sportowego

Na koniec idealny motocykl BMW dla wszystkich tych, którzy oczekują dynamicznych osiągów motocykla sportowego, wszechstronności enduro oraz wygody motocykla turystycznego. Nowy S 1000 XR łączy najlepsze cechy każdej z tych klas, aby stworzyć coś zupełnie nowego: pierwszy sportowy motocykl adventure zbudowany przez BMW Motorrad; idealny dla wszystkich szukających sportowego zacięcia, które nie zna granic.

MOTO SHOW w Krakowie odbędzie się w dniach 23-24 maja 2015 r. na terenie Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków (ul. Galicyjska 9). Serdecznie zapraszamy!

Zdjęcia
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę