tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocykl Honda NT1100 2025 w nowej odsłonie. Nowy wariant z elektronicznym zawieszeniem
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Motocykl Honda NT1100 2025 w nowej odsłonie. Nowy wariant z elektronicznym zawieszeniem

Autor: Wojciech Grzesiak 2024.10.01, 10:59 Drukuj

Honda zaprezentowała nową odsłonę modelu NT1100 i przy okazji dodała nową wersję o wszystko mówiącej nazwie NT1100 Electronic Suspension. Nie jest to jedyna nowość w japońskim turystyku, a lista zmian jest całkiem spora i obejmuje również silnik oraz wygląd motocykla.

Nowe owiewki mają ostrzejszy kształt, ale przede wszystkim nową szybę, której wysokość może być regulowana jedną ręką. Górne i dolne elementy aerodynamiczne zostały poprawione dla jeszcze lepszej efektywności podczas jazdy w deszczu oraz z wysoką prędkością. Pojawiły się też światła LED do jazdy dziennej ze zintegrowanymi kierunkowskazami. Ten sam manewr zastosowano również w nowej Hondzie X-ADV. Błotniki wydłużono o 150 mm dla zapewnienia lepszej ochrony kierowcy i pasażera przed wodą i błotem. Do tego mamy powiększone kufry, które mają pomieścić kask integralny oraz przeprojektowaną kanapę.

NAS Analytics TAG

Silnik nadal ma pojemność 1084 cm3 i jego parametry nie uległy zmianie. Jednak przeprojektowanie układu dolotowego, komory spalania i układu wydechowego sprawiły, że wartość momentu obrotowego dostępnego w niskim i średnim zakresie obrotów wzrosła o 7 proc. Skrzynia DCT została poprawiona, jeśli chodzi o pracę w niskim zakresie obrotów i współpracuje z IMU dla lepszego działania w zakrętach.

Sześcioosiowy moduł inercyjny jest teraz odpowiedzialny za nadzorowanie pracy systemów Honda Selectable Torque Control z Wheelie Control, Cornering ABS oraz systemu zapobiegania unoszeniu tylnego koła. Kierowca może wybrać takie tryby jazdy jak Urban, Rain i Tour lub skonfigurować dwa własne, gdzie ustawiane są moc oraz hamowanie silnikiem. Kolorowy wyświetlacz ma moduł Bluetooth i obsługę Apple CarPlay oraz Android Auto.

Nowością na sezon 2025 jest też Honda NT1100 w wariancie Electronic Suspension, który ma zawieszenie Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA). Nie tylko dostosowuje się ono do warunków drogowych, ale również pozwala regulować napięcie wstępne sprężyny tylnego amortyzatora bez konieczności zatrzymywania się.

Honda NT1100 na rok 2025 będzie dostępna w trzech kolorach - nowych Mat Warm Ash Metallic oraz Gunmetal Black Metallic i w już dostępnym Pearl Hawkseye Blue. Producent przewidział dwa pakiety akcesoriów. Pierwszy to Urban Pack, który ma kufer centralny o pojemności 50 l z torbą wewnętrzną oraz oparciem i alarm. W pakiecie Voyage jest kufer centralny, torba na zbiornik paliwa o pojemności 4,5 l, komfortowa kanapa, komfortowe podnóżki pasażera i dodatkowe światła przeciwmgłowe.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę