Moto Guzzi Cafe Classic V7 na 2009
Klasyczny wygląd i całkiem przyzwoite osiągi
Na targach Intermot oglądaliśmy nową wersję Ducati GT 1000. Tym razem pokazujemy klasyka od Moto Guzzi. Czyżby moda na motocykle o wyglądzie retro powracała?
Cafe ClassicV7 na 2009 bazuje na motocyklu Classic V7 ( http://www.scigacz.pl/Moto,Guzzi,V7,Classic,2008,4321.html ) Napędza go chłodzona powietrzem, czterosuwowa, dwucylindrowa jednostka w układzie V o pojemności 744 cm z elektronicznym wtryskiem paliwa Weber - Marelli. Do kompletu otrzymał pięciostopniową skrzynię biegów. Silnik produkuje 48 KM przy 6 200 obr/min oraz 60 Nm przy 3 200 obr/min. Na sucho waży 182 kg.
Cafe Classic otrzymał klasyczne, wyprofilowane siedzenie. Układ wydechowy, w porównaniu do poprzedniej wersji, zmienił kształt i powędrował trochę bardziej w górę motocykla. Cafe Classic dostępny będzie w nowych kolorach.


Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCzy ktoś wie w jakich malowanich będzie dostępny tan sprzęt. Z góry dzięki :)
OdpowiedzNo to mamy bezośredniego konkurenta dla Triumpha Bonnevil-a.... Który ładniejszy ? Triumph rzedowy dwucylindrowiec a MotoGuzzi - V-ka.... Jakbym mial na trzeciwe moto wybierac to chyba bym ...
Odpowiedzcezeta modern heh
OdpowiedzZdecydowanie najciekawsza nowość tegorocznej EICMY, to niesamowite, jak Włosi potrafią zmieniając kilka części, zmienić charakter motocykla. Prawdzily cafe racer! Ta kierownica, siedzonko, wydechy... No i malowanie, bak, koła, błotniki... Dokładnie takie, jak przed 36 laty! brakuje tylko ramy pomalowanej na czerwono. Szczerze mówiąc, nie wiem, jak można po przyjrzeniu się temu dziełu, spojrzeć łaskawym okiem na japońszczyznę typu Hornet, czy nowy Bandit. Włosi pokazali klasę.
OdpowiedzNie wiem jak uważacie ale troszke większa lampa z przodu dodala by lepszej proporcji wzgledem przedniego kola. Teraz sie wydaje ze z przodu to kolo odgrywa głowny akcent, a powinna byc rownowaga. Wtedy to moto i wersja classic wygladalyby urodziwie a tak to z przodu czegoś brak ... Jak my w\Wy to widizcie??
Odpowiedz