Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Poka¿ wszystkie komentarzeMam pomys³. Zróbcie test na odcinku Wroc³aw-Gliwice (176KM). Do testu wykorzystajmy wy³±cznie A4 oraz np. Opla Insignia 2.8 V6 (dla mniej wtajemniczonych 260KM) oraz np. Kawasaki ZZR 1400. Ju¿ teraz mogê podaæ wyniki przejazdu. Opel Insignia 2.8 V6: 81min ZZR 1400: 42min W uzupe³nieniu dodam ¿e dla Opla przyjêto prêdko¶æ max.130km/h a dla ZZR 250km/h. Przecie¿ motocykl to zabawka, ma dawaæ przyjemno¶æ z jazdy :) test super miarodajny i jaka oszczêdno¶æ czasu kiedy dajmy na to wrócê t± sam± tras± :D
Odpowiedza wiesz ile obaj moga tam leciec? wiec wygra motor bo maxa czyli 130 osiagnie szybciej, proste nie!!! a i hamowanie ma krotkie, wiec daje 130 prawie do konca...madralo-i co daje dobra bryka!!! nic~!!! jesli nie ma przyspieszenia lepszego od motocykla, no ale ty myslisz o cisnieciu do dechy...ha ha ha takich rozumkow jak ty powinno sie z drogi po usuwac
Odpowiedzja mam insigniê 2.0 T (220 KM) i ¿aden potwór to nie jest. Przyspieszenie ³ba nie urywa, vmax = 245 (licznikowo)
Odpowiedzzrob sobie test na inteligencje. juz teraz moge powiedziec, ze wyniki beda slabe
OdpowiedzJe¶li auta bêd± prowadzone przez Polaków "po polskiemu" to wyniki bêd± takie: w Oplu - dwoje zabitych, dwoje w stanie ciê¿kim do szpitala, w Audi - cztery trupy, Kawasaki ZZR - 1 trup, bo idiota na motocyklu zazwyczaj zabija tylko siebie, nie szkodz±c innym. Czyli nawet pod tym wzglêdem motocykl wypada najkorzystniej.
Odpowiedz