Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeMa³e urz±dzenie bateryjne viaAUTO montujesz/przyklejasz za lusterkiem wstecznym w samochodzie osobowym ( a w zasadzie jego uchwyt i z uchwytu daje siê je zdj±æ) . W motocyklu trochê to bêdzie prezentowa³o siê jak "kartofel" , ale mo¿esz je umiejscowiæ ZA szczytow± czê¶ci± szyby moto , mocuj±c jego uchwyt np. do uchwytu oryginalnie dedykowanego do mini-spojlera ( lub w inny lepszy sposób). Mnie jedynie martwi, i¿ system równie¿ zbiera informacje o godzinach przekroczenia bramek :(
OdpowiedzNasuwa siê kilka pytañ. Sk±d system ma wiedzieæ, czy przeje¿d¿a motocykl, a nie auto? Czy mamy mieæ dwa osobne chipy na ró¿ne pojazdy? Czy chip motocyklowy bêdzie wodoszczelny? Jako¶ sobie nie wyobra¿am wo¿enia go na owiewce, gdy pada.
OdpowiedzMoim zdaniem moto powinny lataæ po autostradach bez ceregieli , czyli za darmo lub na winietach. System , o ktòry pytasz, widzi g³òwnie Twòj "portfel", a nie pojazd. To urz±dzenie samochodowe i tak nie jest przystosowane do pracy na moto, nasze rozwa¿ania s± wiêc hipotetyczne.
Odpowiedz