tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 MOTOCYKL EXPO 2008

MOTOCYKL EXPO 2008

Autor: Redakcja Ścigacz.pl 2008.02.07, 14:31 4 Drukuj

Trzy dni, ponad stu wystawców, 23 tysiące zwiedzających oraz świetna organizacja - to mówi samo za siebie!

Jest środek kalendarzowej zimy. Miłośnicy jednośladów z przyczyn klimatycznych zostali zmuszeni do ograniczenia wypraw i wyjazdów motocyklowych praktycznie do minimum. Wszyscy ze zniecierpliwieniem wyczekują nadejścia wiosny, by móc znów w pełni korzystać z uroków jazdy motocyklem i poczuć przysłowiowy „wiatr we włosach oraz w szczelinach kasku". Targi MOTOCYKLEXPO w tym jakże trudnym dla nas okresie okazuje się strzałem w dziesiątkę.

Organizacja

Już po raz trzeci organizator targów - firma Moto Roni zadbała o wszystkich, którzy w dniach 1-3 lutego bieżącego roku przybyli do warszawskiej hali EXPO XXI. Organizacja tak wielkiego przedsięwzięcia, jakim są targi motocyklowe wymaga przede wszystkim znajomości branży oraz pełnego profesjonalizmu, czego w tym przypadku z pewnością nie zabrakło.

Tradycyjnie od trzech lat miejsce wystawy pozostało niezmienione. Obiekt przy ul. Prądzyńskiego 12/14 jest chyba jedynym typowo wystawienniczym obiektem w Warszawie, które mogłoby pomieścić tak wielką liczbę zarówno wystawców, jak i zwiedzających, co w tym przypadku doprawdy nie było łatwym zadaniem. Trzy hale o łącznej powierzchni 10.000m2 wyposażone w szatnię, bufet oraz czyste i dobrze umiejscowione łazienki sprawiały, że dzień spędzony na targach upływał szybko i przyjemnie. Mankamentem irytującym wszystkich zmotoryzowanych gości targów był, jak co roku, brak dostatecznej ilości miejsc parkingowych, o co pretensje możemy mieć nie tyle do organizatora, co do dyrekcji hali EXPO XXI. Drugim minusem, a właściwie jak to kiedyś powiedział jeden z wielkich Polaków, „plusem ujemnym" odczuwalnym przez zwiedzających były konkretne tłumy widzów, ale o tym w dalszej części relacji.

Wystawcy

Jak już wcześniej wspomnieliśmy na tegoroczne targi MOTOCYKLEXPO obecność zgłosiło ponad stu wystawców z całej Polski i nie tylko. Być może niektórzy z was byli rozczarowani nieobecnością jakiejś firmy, której stoisko chcielibyście odwiedzić, ale najzwyczajniej na świecie nie było miejsca, by upchnąć jeszcze jedno stoisko, nie odbierając powierzchni innym wystawcom. Rzecz jasna największe stoiska prezentowali importerzy największych, światowych marek motocyklowych.

Yamaha Motor Polska przedstawiła cały asortyment swych motocykli i quadów łącznie z kilkoma modelami w wersji origami. Mogliśmy również podziwiać model YZR-M1, który przyciągał tłumy osób zainteresowany technologią motocykli MotoGP. Osoby zainteresowane kupnem pojazdu ATV mogły osobiście spytać o radę samego Jacka Bujańskiego, który jest trzykrotnym zwycięzcą rajdu przeprawowego Croatia Trophy uważanego powszechnie za nieoficjalne mistrzostwa Europy. Udało nam się również przeprowadzić z nim wywiad, do którego obejrzenia i wysłuchania serdecznie zapraszamy.

Honda Poland szczególne zainteresowanie budziła nowym modelem CBR 1000RR Fireblade oraz CBR 600RR w malowaniu HANNspree będącego głównym partnerem Hondy podczas wyścigów WSBK. Osoby zainteresowane wyprawami po bezdrożach mogły dokładnie obejrzeć motocykl Krzysztofa Jarmuża, na którym w tym roku miał wystartować w rajdzie Dakar wraz z teamem Honda Europe. Natomiast zwolennicy quadów przymierzali się do całej serii TRX.

Suzuki Motor Poland było jednym z najbardziej oblegiwanych stoisk za sprawą nie tylko pięknych motocykli, ale także równie pięknych hostess, które swym tańcem podnosiły ciśnienie krwi u męskiej publiczności. Zaprezentowano słynną Hayabusę m.in. w białym, gustownym malowaniu, nowy model GSX-650F w pełnych owiewkach, najsłynniejszego streeta Suzuki, czyli B-Kinga i wielu innych interesujących modeli fabryki z Hamamatsu. Z rozczarowaniem natomiast przyjmowany był brak nowych Gixxerów. Bardzo popularne w Polsce 600 i 750 podziwiać mogliśmy tylko w folderach reklamowych. Brakowało także quadów i ATV, których przecież nie brakuje w ofercie Suzuki.

BMW Polska przygotowała również dużą liczbę modeli motocykli, których rozwiązania techniczne przykuwały uwagę osób interesujących się technologią bawarskiej fabryki. Jednak największe tłumy nadciągnęły, gdy rozpoczęła się konferencja prasowa z trzykrotnym zwycięzco Rajdu Dakar, którym jest Hubert Auriol. Nam udało się zaprosić mistrza na naszą kanapę w celu przeprowadzenia wywiadu specjalnie dla naszych czytelników. Najciekawszym motocyklem na stoisku BMW był naszym zdaniem model F800GS, który ma wielkie szanse stać się przebojem w Polsce. Zabrakło z całą pewnością maszyny X450GS, która od kilku miesięcy elektryzuje świat offroadu. Poza tym na stoisku BMW każdy mógł uzyskać informacje odnośnie imprez BMW planowanych w Polsce, a także informacje na temat wyścigów z cyklu BMW F800 Cup.

Zobacz: stoiska wystawowe MOTOCYKL EXPO 2008 (192 zdjęcia)

Zobacz również: pierwsze zdjęcia MOTOCYKL EXPO 2008 (53 zdjęcia)

hala motocyklexpo warszawa yamaha r6
kawasaki ninja modelka hostessa yamaha
custom bike kawasaki zx10r ninja
honda w malowaniu wmc fireblade na hamowni
nagie suzuki przekrojona yamaha
mv agusta f4 benelli 1130
custom ktm rura
honda cbr hamownia repsol custom bikes
benelli cafe racer yamaha stanela na glowie
husqvarna tc 450 ktm rc8
ktm ktm rc8 expo
reflektor moto suzuki gsx-x xerox
pocket bike castrol romet cross
honda hornet honda cbr 1000
kawasaki ninja expo suzuki gsx-r shell wyscigow
triumph tiger romet crs 200

Filmy - wywiady:
Jacek Grandys Wywiad expo
Konrad Wilusz Wywiad expo
Cyprian Zbrog Darek Obrycki Wywiad expo
Lukasz Kurowski Wywiad expo
Krzysztof Holowczyc Wywiad expo
Jacek Czachor Wywiad expo
Andzej Chmielewski Wywiad expo
Marcin Grochowski Wywiad expo
hubert Tomaszewski Wywiad expo
Bartek Wilczynski Wywiad expo
Mateusz Stoklosa Wywiad expo
Wojtek Slawinski Wywiad expo
Radek Przadka Wywiad expo
Rafal Puchaczewski Wywiad expo
Szymon Dziawer Wywiad expo
Bartek Oglaza Wywiad expo
Roland Zakrzewski Wywiad expo
Olek Ostrowski Wywiad expo
Karol Machocki %20Kamil Osubka Wywiad expo
Jacek Artur Waida Wywiad expo
Maciej Zientarski Krzysztof Wronowski Jacek Poszluszny Wywiad expo
Marek Szkopek Pawel Skopek Grzegorz Nowak Oskaldowicz Wywiad expo
Jacek Bujanski Wywiad expo
Janusz Oskaldowicz Wywiad expo
Adam Kornacki Wywiad expo
Adam Badziak Wywiad expo
Agnieszka Szulim Wywiad expo
Hubert Auriol Wywiad expo
Daniel Kuchnia Wywiad expo
Mieczyslaw kaurza Wywiad expo
Pawel Stachurski Wywiad expo
Tomasz Kasprzak Wywiad expo
Kacper Wywiad expo

Filmy - nowości:
yamaha motocyklexpo 2008
honda motocyklexpo 2008
ducati motocyklexpo 2008
suzuki motocyklexpo 2008
kawasaki motocyklexpo 2008
benelli motocyklexpo 2008
bmw motocyklexpo 2008
kymco motocyklexpo 2008
ktm motocyklexpo 2008
husqvarna motocyklexpo 2008
inter motors motocyklexpo 2008
can-am motocyklexpo 2008
tuning by szajba yamaha mt-01 triumph rocket bmw stoisko
yamaha xvs 1300 mv agusta brutale romet dla najmlodszych suzuki kingquad prosto z trasy
suzuki hayabusa harey dawidson silnik brt pojazd gasienicowy maly quad maly czlowiek
kolo custom szprychy ekipa fun and free wywiad dla scigacz krzysztof holowczyc mariusz konrad kaminski wywiad dla scigacz
lowca ktos lowca-i-jakis-ziom-co-wygra lowca lowca jacek czachor
wywiad dla scigacz wywiad lowca yamaha bujanski lowca-i-ktos tomek jaroslawski kalendarz
triumph daytona brt can-am quad zmija-i-beavis zuzlowka daniel kapica

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę