Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeNie polecam no1 w Polsce ok ale pod względem olewania klienta 3 tydzień czekam na produkt cisza zero odzewu te samą część zamówiłem w BMW Smorawiński dostałem po 4 dniach i to taniej inną część dostałem z wadą fabryczną to mi zaczęli wmawiać że to moja wina i że tego nie wymienią zamówiłem jeszcze inną część to mieli problem z dostarczeniem przez ponad tydzień a potem musiałem się upominać przez dłuższy czas o zwrot pieniędzy szkoda czasu wygląda to tak jak by handlowali czymś czego nie mają polecam zamawiać albo nowe w BMW Smorawiński albo używane w KpartsHolland, Facebook (Grupy)
OdpowiedzRównież oceniam ich bardzo negatywnie. Z taką firma jeszcze kontaktu nie miałem, Pani mega nieuprzejma. Poinformowała mnie,że torba na zbiornik do Adventure, która kupiłem jest (mimo opisu,że mocowanie jest w komplecie) bez mocowania a w zasadzie,że mogę je sobie dokupić. Dyskusja,że mają taką ofertę itd.bezcelowa, Pani arogancka przez telefon, żadnej odpowiedzialności sklepu. Anulowali opłacone zamówienie i tyle. Szczerze nie polecam.
OdpowiedzNie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy, zamówiłem u nich pas napędowy do cs-a za prawie 1400zł przyszedł po tygodniu i wszystko było git wiec ja ich śmiało polecam
OdpowiedzOgólnie rzecz biorąc firma typu ,, dziad'' .Maja problemy z prawidłowym doborem części ,trudności z ustaleniem terminu realizacji zamówienia a następnie ze zwrotem pieniędzy. Jestem przekonany że w przypadku jakichkolwiek problemów z towarem firma się wypina na klienta a dochodzenie roszczeń jest czasochłonne i trudne, przynajmniej tak było w moim przypadku. Acha, proszę o usunięcie w temacie zapisu no 1 w Polsce bo firma w swojej fachowości to nawet w pierwszej setce się nie kwalifikuje.
OdpowiedzWitam niestety muszę wystawić bardzo negatywną opinię , zamówiłem szybę ztechnik do BMW k51 czas realizacji około 2 tygodni ok ,lecz po upływie tego terminu miła Pani zadzwoniła że czas oczekiwania się wydłuża do Mikołów następnych 14dni. Finalnie szyba dotarła po około 6 tygodniach oczywiście z ceną większą niż w dniu zakupu ,ale to nic. Problem si e zaczął dopiero po złożeniu reklamacji bo szyba zaczęła pękać po przejechaniu około 1tyś. Km. Reklamacji nie uznano bo pani stwierdziła że szyba nie była prawidłowo zamontowana lub za mocno dokręcona .Jest to fizycznie nie możliwe żeby ją źle zamontować lub za mocno dokręcić bo są tam tulejki dystansowe które to uniemożliwija .po rozmowie telefonicznej z panią z boxerparts dostałem info że to nie oni są gwarantem tylko importer ,to poprosiłem o kontakt z importerem i dostałem taką odpowiedź że mogę znaleść sobie sam w sieci . Niestety nie polecam bardzo nie profesjonalne podejście do klienta
Odpowiedz