Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeCo jak co, ale Moto Journal jest zajebiste, pomimo że nie rozumiem nic co mówią z przyjemnością oglądam ich filmy. Szczególnie polecam ten w którym ścigali się R1 na kolcach po śniegu, pure awesome!
OdpowiedzTak na pewno, gdyby LOLO dosiadał FJR z mocą nie większą niż 46 KM, to zapewne nie było by ratowania ułamanego paznokcia ! To wszystko przez te diabelski 106 kucyków !!! Żabojad
OdpowiedzCzemu Francja nie jest przyjazna motocyklistom?. Z tego co wiem to mają OGROMNY rynek motocykli, najlepsze na świecie drogi a przepisy są jak w innych krajach Europejskich.
Odpowiedzoprócz ograniczenia motocykli do 100km (i nie ma obejścia, chyba, że nielegalnie, a potem ludzie zrzędzą, że ich r1 sprowadzone z francji nie idzie tak jak powinno), trzeba jeździć w odblaskach, i jeszcze teraz chcą zabronić starszym maszynom wjazdu do Paryża. A rynek jednośladów jak ma nie być ogromny, gdy benza ponad 10zł/litr.
OdpowiedzKoledze chodzi zapewne o ich"wyszukane" przepisy majace rzekomo chronic motocyklistow we Francji.
OdpowiedzZastanawiające jest to, że taki prorgam powstaje we francji, ktora jest chyba krajem najmniej przyjaznym motocyklistom (Rosji nie liczymy...)
OdpowiedzByłeś kiedyś we Francji?
OdpowiedzNie byl, dlatego pierdoli glupoty. Pewnie nawe nie zabardzo potafi pokazac ją na mapie. Przeczytal kretyn gdzieś w sieci że tam jest ograniczenie mocy do 100KM i mysli ze przez to Francja jest malo przyjazna motocyklisotm.
Odpowiedz