tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Top Gear o nas! Co myśli...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Gnypek 14.05.2013 09:06

Myślę, że jest to szczególnie problem BMW, które w jednym salonie sprzedaje motocykle i samochody. Ja też mam niemiłe wspomnienia związane z obsługą w salonie BMW. Jako, że w Opolu nie ma salonu i serwisu BMW (swoją drogą to lekki skandal, że tak się dzieje w mieście wojewódzkim) na przeglądy jeździłem do Wrocławia. Nie trudno się domyślić, że przybywałem tam w ciuchach motocyklowych, a jako że nie jestem fanem np. shoppingu na motocykl czekałem w salonie. Siedziałem na skórzanej kanapie przed wielkim TV, na którym sto razy oglądałem szczęśliwego pana, ze swoją jeszcze bardziej szczęśliwą panią, którzy cieszyli się ze swojego nowego samochodu BMW. Zawsze myślałem: "żeby chociaż raz pokazali jakiś motocykl". Miałem wrażenie (a może tylko mi się wydawało), że pracownicy salonu patrzą na mnie z politowaniem i pewnie myślą: "ale on biedny", "zobacz jaki oblepiony owadami", "no i pewnie będzie wracał w deszczu". Tym czasem ja byłem szczęśliwy i chciałbym, żeby pracownicy firmy, która sprzedaje motocykle to rozumieli. To tak, jakby sprzedawca nart ubolewał nad tym, że w zimie w Alpach jest zimno. Ciekawe, czy tak przyglądają się komuś, kto przyjechał trójką kombi, oczywiście obowiązkowo z silnikiem diesla. Wątpię. Nie jestem z tych, którzy na wszystko narzekają. Zawsze staram się widzieć jasną stronę ale z przykrością stwierdzić muszę, że w pracownikach salonów i serwisów BMW jest tyle motocyklowej pasji, ile u większości emerytów. Czy ktoś kiedyś zapytał mnie: "jak się jeździ?", "czy motocykl sprawia mi frajdę?", "czy miałem jakieś fajne przygody alby czy byłem w jakimś fajnym miejscu?" Po co? Ano po to, że motocykla w zdecydowanej większości przypadków nie kupuje się po to, żeby przyjechać z punktu A do punktu B. Chciałoby się, aby tę pasję podzielali również pracownicy firmy, która ma w swojej ofercie motocykle. A może to jednak nie najlepszy pomysł, aby pod jednym dachem sprzedawać motocykle i samochody. Z przykrością przyznać muszę, że obsługa w salonach i serwisie BMW była jednym z głównych powodów rezygnacji z tej marki.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę