tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Ninja 250R i Moriwaki MD250 na...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Antoni 12.05.2016 13:59

Widzę, że na obu sprzętach czasy w okolicach 2.15. Ile kolega Tomek robi na tym Moriwaki? Mogliście do tych testów wziąć jakiego zawodnika żeby można było porównać ich rzeczywiste osiągi na torze bo 2.15 to lecieliśmy cbr`kami 125 w 2008... We Włoszech, w Australii, w Tajlandii, w Brazylii czy w UK powstają klasy Sport Production 300 4t. Np we Włoszech jest puchar KTM RC 390 i puchar YAMAHY R3 oba te puchary jadą razem, a do klasy dopuszczone są również KAWASAKI NINJA300 i HONDA CBR500 co tworzy świetną klasę. Taki motor chętnie kupi każdy posiadający prawo jazdy A2 więc szansa na większą ilość zawodników. W takiej klasie sam bym chętnie wystartował, bo alternatywą po 125 4t jest 125 2t ale to jest cofanie się(wszędzie już się od tego odchodzi z uwagi na ciągłe remonty silnika oraz spalanie i emisję...), albo moto3, co było by super gdyby nie horrendalne koszta... Przez to w Polsce ta klasa nigdy nie będzie wyrównana ani konkurencyjna co w konsekwencji prowadzi również do tego, że poziom zawodników nie będzie zbyt wysoki. Pamiętam jak w 2004 ruszał puchar cbr125 i czołówka robiła czasy na poziomie 2.21, w połowie sezonu już 2.20 a ktoś nawet 2.19, pod koniec sezonu wszyscy wysokie 2.18 i pojawiło się 2.17. Potem dwa lata przerwy i puchar znowu wrócił, odżył w 2008 gdzie osiągane czasy w połowie sezonu zeszły poniżej 2.17 (cała czołówka leciała regularnie 2.15), a na ostatniej rundzie Wielebski pojechał 2.13.9 (seryjną HONDĄ CBR125!!!)... Tylko wyrównana niezbyt droga klasa pozwoli podnosić umiejętność i trenować do bólu ponieważ ostatecznie to ciężki regularny trening czyni mistrza :D a jak już będziemy mieli stawkę około 30 juniorów w 125 4t i około 30 zawodników w SP300 4t to wtedy można poważnie myśleć o klasie moto3 w polsce. Pozdrawiam Antoni Kupiński

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę