tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Jaki jest najlepszy motocykl do...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Black 21/02/2024 23:47

Fjr'a i KTM 1290/1190

Odpowiedz
Autor: AdamStp 19/02/2024 09:48

Tia, 100% zgody.

Odpowiedz
Autor: Paweł 19/02/2024 07:36

W 100% się zgadzam

Odpowiedz
Autor: Mario 18/02/2024 22:49

Dokładnie tak 👌

Odpowiedz
Autor: PanMarek 16.02.2024 23:24

Szanowny kolego "Boczo" uprzejmie donoszę (poslusznie hlasim) że wg mnie najlepszy turystyczny motocykl to moje BMW R 100 RT Classic 1994 r (delikatnie rozwiercone o prawie 100 ccm). Co prawda mniej na nim przejechałem niż na Yamasze XS Eleven bo tylko 140 tys. km (na Eleven ponad 220). Ale za to jest lżejszy (ok 220 kg) (również środek ciężkości ma nisko), wygodniejszy (siodełko i pozycja kierowcy), mniej paliwożerny (ok 5l na 100km) i lepiej mnie chroni od pogodowych niespodzianek. Na dodatek mając wszystkie te rozruszniki elektryczne, zegarek, hamulce tarczowe oraz wskaźniki ładowania i światła awaryjne ma również grzane manetki. Cylindry boxer umożliwiają wspaniały dostęp do rozrządu (popychaczowego), gaźników i świec. Ba nawet szyba osłaniająca ma możliwości zmiany kąta osłaniania (dwie śrubki manualne). Minus to brak wskaźnika na którym biegu jadę. Ale to łatwo wyczuć z obrotów i prędkości. Przyspieszenia fachowo nie mierzyłem ale domniemuję że wynosi niewiele ponad 4 sek do 100. Maksymalna prędkość ociera się o 200 km/godz. Ma dwa pojemne kufry boczne nisko umieszczone i tylny kuferek który wydaje się być dużo mniejszy niż jest naprawdę. Do kuferków (wszystkich) można siatkami i ekspandorami jeszcze różne rzeczy podoczepiać. No i na baku też można niezłego tankbaga przypiąć. Bak ma 24 l co zapewnia zasięg nawet 400 km na jednym baku. Na dodatek części (np. tarcza sprzęgła) są nadal dostępne i kupując rozmaite secend hand wcale tak drogo to nie wychodzi. A komplet opon (szytki bezdętkowe) o rozmiarach 90/90-18 i 120/90-18 to jest koszt niecałych 600zł. Olej (jeżdżę aktualnie na półsyntetyku) zmieniam też nie częściej niż co 10 tys.km. (Fakt na 1 tys bierze 0,3- 0,5 l). Letzte echte BMW (ostatnie prawdziwe BMW) jak mawiają Niemce widząc mój motocykl na tle tych swoich współczesnych boxerów.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę