Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeSzukam motocykla dla siebie na B, a mam 60 lat. Tylko ta moc... max 15 Km. Ludzie te 125 cmm to żenada. Ustawodawca powinien to zmienić i podwyższyć moc i pojemność np. do 300 cmm dla ludzi z wieloletnią praktyką za kierownicą. Obowiązkowo powinny być tylko lekcje nauki jazdy. Starsi kierowcy chcą po prostu poczuć wiatr i wolność, i jednocześnie nie być zawalidrogami. Ścigacze nam nie w głowach. Poza tym wiadomo ile my ważymy. Taki młodzian to waży może 80 kilo. Co nam po 10 koniach pod 100 kilowym zadem?
OdpowiedzZrob sobie prawo jazdy na A i nie będziesz miał problemu. Potem taki samochodziarz pomknie 200 km/h bo czemu nie skoro mogę. Ano nie możesz. Masz 110 jakoś i Jedz.
OdpowiedzSuzuki gsx s125 przy 15KM bez problemu przekracza 120 km/h. Wiem bo sam posiadam. Nawet przekraczam nim 130 km/h
OdpowiedzZontes G1
OdpowiedzZ wieloletnią praktyką za kierownicą powinieneś zrobić bez problemu A. Zwłaszcza z tą wagą. 300 cm3 na B. Trzymajcie mnie.
OdpowiedzDokładnie chcesz jeździć większym motorem to zrób prawo jazdy na A, większość sobie nie radzi ze 125cm co widać po ilości wypadków z udziałem motocykli a co dopiero dać ludziom bez uprawnień 300cm3, Ba większość sobie z rowerem nie radzi....
OdpowiedzMoja Honda Forza 125 bije wszystkie wymienione osiągnięciami, przyspieszeniem i v-max. W moim przekonaniu też wyglądem. Wyprzedzanie tira jej nie straszne. Wymiana wariatora z rolkami na jednego od znanych włoskich producentów pozwala na zostawienie daleko w tyle osobówek przy ruszaniu na zielonym. Wszystko legalnie z homologacją i bez zmiany deklarowanych w dowodzie parametrów. Nie bawisz się w zmiany biegów i klapanie klamką os sprzęgła. Jak ktoś twierdzi, że skuter to nie motocykl to niech zajrzy do dowodu rejestracyjnego ;)
OdpowiedzTo się zgadza w stu procentach. Sam jeżdżę Forza z 2021 na oryginalnym wariatorze i zadowolony jestem
OdpowiedzJa kupiłem we wrześniu 2020 Lexmoto LXR , to jest absolutnie to samo co zaprezentowany Barton Blade R .Mam 170 cm wzrostu i spokojne starcza mi wzrost do tego motocykla, a jeśli chodzi o osiągi to też nie jest źle. Do 55 mph (ok 88 kmh) przyspiesza całkiem żwawo. Udało mi się osiągnąć nim na autostradzie 73 mph (ok 117 kmh) a ważę naprawdę dużo bo około 120 kg. Wiem że to Chińczyk ale polecam,jako pierwszy motocykl jest naprawdę super. Dobrze wygląda,brzmi i jeździ.
OdpowiedzŻeby Malaguti 125 cm ważył 190 kg to chyba by musiał mieć przyczepkę boczną ;) 😂 Czyli wiarygodność autora mocno spadła...
OdpowiedzNo cóż! Junak M11 z tym silnikiem (i inne też) to na dłuższą przygodę z motocyklem jakieś nieporozumienie. Sprzęt jest za ciężki, o pasażerze już nie wspomnę.
OdpowiedzZapomniano w artykule o Hyosungu 125GT. Nawet obok Varadero robi wrażenie dużego i też ma silnik V2
OdpowiedzDokładnie tak. Hyo 125 to moim zdaniem najpoważniejsze moto typu naked w tej klasie. Z chopperów to faktycznie Junak m16 jest gabarytowo zbliżony do większych maszyn, ale te 11km? :/ Jest limit do piętnastu, to mogli go jednak do tej wartości wykręcić. Przy takim małym silniczku, to każdy jeden kilowat ma znaczenie.
OdpowiedzMalaguti Dune 125 waży 130kg!!!!!!!!!!!!! 190kg ma ładowności!
OdpowiedzTaki tekst trochę z d.. bo prawdę mówiąc absolutnie każdy wspomniany motocykl jest duży choć ma mała pojemność a ich osiągi są niemal identyczne. Różnice na poziomie kilku km/h.
Odpowiedz