Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeCYTUJE: "Do napêdu modelu Junak M14 zastosowano jednocylindrowy, ch³odzony ciecz± silnik o pojemno¶ci 125 cm3 i mocy 10,6 KM." Biedny marketing Junaka nawet nie wie ¿e ten silnik ma dwa cylindry. Dalsza jako¶æ tekstu równie¿ na mega niskim poziomie. Gdzie tu spójna stylistyka?? Tylko siedzenie jest typu cafe racer. Quo vadis junaku?? Gdyby tylko prezes Almotu wiedzia³ co jego nieudolni pracownicy robi±....
OdpowiedzMa jeden cylinder 2 rzêdowy seregowy. Poducz siê trochê kolego.
OdpowiedzNie ma takiego pojêcia jak "dwurzêdowy-jednocylindrowy" jedynie dwucylindrowy w ewentualnie w dwu lub jednym rzêdzie, Ile ma ¶wiec i t³oków, tyle ma cylindrów koniec i basta taka jest mechanika!
OdpowiedzW ¿yciu nie mo¿esz nazwaæ tego silnika jednocylindrowym. Nie wazne jak g³upi± teori± bedziesz to broniæ. Ten silnik ma dwa cylindry zabudowane w jeden blok. Na swojej stronie junak ma w specyfikacji ze ma dwa cylindry a w informacji prasowej ¿e ju¿ jeden. Twój komentarz o nauce raczej powinien byæ skierowany do nich a nie do poprzednika.
Odpowiedz