Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeNo cóż (za wikipedią, yama-sklep.pl): Honda XRV 650 Africa 1988 - 220 kg Suzuki DR 800 Big z 1991 - 225 kg Yamaha XTZ 750 Tenere 1989 - 234 kg! Yamaha XT 600Z Tenere - 186 kg - (praktycznie jednoosobowe enduro) Wszystkie masy motocykli gotowych do jazdy. Zanim zaczniesz obrażać innych pochwal się skąd wziąłeś swoje fantastyczne dane? Chyba że jeździsz na motocyklach bez płynów. Wszystkie maszyny 50-60niutkow. Pewnie że da się we dwójkę z pełnym bagażem jeździć, tylko frajdy tutaj nie będzie. (w terenie szczególnie). Ps. Podawanie v max jako wyznacznik czegokolwiek w tej dyskusji pokazuje że nie bez kozery mienicie się gamoniami.
OdpowiedzDokładnie tak. Kolego Szymonie porównuj jabłka do jabłek. Aprilia tuareg-187kg, yamaha tenere 700- 188kg, ducati multistrada v2 - 199kg, multistrada v4(potwór) - 215 kg, ktm 690 enduro - 146kg (fuck yes!!) i tak dalej. Masy na sucho jak i Ty podawałeś. Plus silniki w kole 70nm i więcej. Dużo więcej. Masa w przypadku moto adv nie jest priorytetem ale żeby motocyklom się przytyło po 20-30kg w ciągu kilku dekad to odważna teza :)
OdpowiedzEdit : powyżej to jest odpowiedź dla Szymona
OdpowiedzNo cóż, Gamonie to dobre określenie dla nich jak i producentów!! Aby motor mogl wytrzymac 2 osoby i bagaze musi wazyc tyle co krowa. KTM już zrobił ten pomysł żeby odchudzi krowę i niestety zaczęła pękać rama!!! Więc jeśli ktoś chce kupić sobie krowę z osteoporoza czyli wrodzona łamliwością kości, to jakby wyrzucił gamoń pieniądze w błoto
OdpowiedzNo cóż, Honda XRV 650 Africa Twin z 1988 roku ważyła 185 kg Suzuki DR 800 Big z 1991 ważyło 185 kg Yamaha XT 600Z Tenere z 1989 roku ważyła 165 kg i jeździła 162 km/h Yamaha XTZ 750 Super Tenere z 1989 roku ważyła 203 kg i jeździła 192 km/h BMW R1200GS z 2007 roku ważył 199 kg - i ten miał rzeczywiście małe niedoszacowanie i problemy, ale głównie wynikające ze zbytniego odchudzenia przekładni. Nie sposób jednak odmówić tym motocyklom braku możliwości podróżowania w 2 osoby, a większość nawet niezłej dzielności terenowej. Czytąjąc tezę, że aby motocyklem dało się jeździć w 2 osoby ten musi ważyć minimum ćwierć tony nie sposób odnieść wrażenia, że mamy do czynienia z prawdziwym motocyklistą* *Prawdziwy motocyklista - definicja: osoba jeżdżąca od minimum 3 lat, która odbyła na motocyklu "wyprawę życia" w Bieszczady, była przynajmniej raz na torze kartingowym i na 3 forach motocyklowych osiągnęła status "moderator".
Odpowiedz