Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCzekam bardzo na pierwsze testy drogowe nowego transalpa z tym samym motorem. Niestety z wyglądu nowy Hornet i nowy Transalp to spore rozczarowanie.
OdpowiedzWygląda jak tani chińczyk. Zero charkteru. Będzie musiał być na prawdę tani żeby ktoś się tym zainteresował.
OdpowiedzMotocykl bardzo ciekawy, chociaż wygląd jest trochę poniżej możliwości hondy - trochę wygląda jak chińszczyzna, zwłaszcza w tych czarno-czerwonych kolorach. Bardzo przyjemny stosunek mocy do masy. Mogliście wspomnieć, że ma przestawione czopy korbowodów na 270° [jak w mt-07] - to ma duże znaczenie w rzędowych dwójkach. Natomiast muszę zaprotestować w kwestii nazywania takich motocykli "entry level". To się kojarzy po prostu źle, a wielu motocyklistów nie potrzebuje ani więcej mocy, ani większych gabarytów, ani większej pojemności. Niestety spalanie już zaczyna być niemałe (moja xsr700 pali 4,5 l/100km przy częstym ostrym odkręcaniu) to wbrew pozorom ma znaczenie. Podobnie jak ceny serwisów uzależnione od pojemności, opłaty za ubezpieczenie, a przede wszystkim, większe i cięższe motocykle po prostu potrafią zmęczyć kierowcę. Osobiście uważam, że dla jednej osoby pojemność 650-900 to jest zakres najbardziej optymalny. Większość ludzi jeździ po drogach publicznych głównie, a duże motocykle pozostają mało wykorzystane (poza autostradami)
Odpowiedz