Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCzyżby tekst sponsorowany przez producentów wydechów akcesoryjnych ? Nie wiem dlaczego w ostatnich czasach wszędzie próbują wmówić nam co jest właściwe ? W moich motorkach mam fabryczne wydechy. Fakt ,że jak przejedzie obok ktoś " bulgoczący" ,to podoba mi się ten dźwięk ,ale w trasie wolę się napawać szumem wiatru ,niż larmem z wydechu . Poza tym ważne dla nowicjuszy ,przewiercenie tłumika ,to nie jest tuning ,tylko coś zgoła odwrotnego .
OdpowiedzPowiem tak te forum muszą pisać jakieś dziady co post wchodzę to zawsze kujonkowate myślenie o świecie wcale to nie jest tak jak w samochodach że zakłada się wydechy żeby się pokazać żeby poczuć ten dźwięk maszyny przyspieszenia lepiej latać na seryjnych bo wielki motocyklista z forum ścigacz nam tak powiedział to co piszecie jest dla mnie totalnie żałosne poto jest akrap i dominator żeby na nim latać i robić ogien jak masz do tego problem to przesiądź się na malucha
OdpowiedzDo szkoły, gówniarzu!
OdpowiedzFajny artykuł, też nie rozumiem ludzi którzy zakładają głośne wydechy , a później jeżdżą w stoperach i tak dziwny jest ten świat .
OdpowiedzJa mam fabryczny w v-stromie i też jeżdżę w stoperach, ale nie z powodu wydechu, a szumiącego wiatru.
Odpowiedz