Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzePierwszego lutego napisalem na blogu coś takiego, odnośnie produkcji Ducati w Indiach: "Co mnie jednak bardziej ciekawi w tym temacie, to fakt, że prezes włoskiej marki twierdzi, „że nie zamierza wypuścić na rynek tańszych Ducati z małymi silnikami, ponieważ chce, aby producent był kojarzony tylko i wyłącznie z segmentem premium„. Jak na moje, to Kawasaki też nie myślało o skuterach. Tak więc Scrambler 125 jest jeszcze bardziej prawdopodobny, gdyż Panigale 250 jest raczej dziką fantazją." Kuźwa po trochu wykrakałem...
OdpowiedzWolalbym zeby klienci jak dlugo sie da kupowali motocykle tylko z japonskicj i europejskich fabryk - to odwlecze moment kiedy wszytsko przeniosą do chin, indii albo - zgroza - bangladeszu...
Odpowiedzhttp://www.bikepics.com/pictures/2730014/ Na wesoło hehe :D
OdpowiedzJuż dawno temu Italjet swoim modelem Dragster pokazał jak powinen wyglądać skuter Ducati: http://www.bikepics.com/pics/2011/12/13/bikepics-2315775-full.jpg http://www.bikepics.com/pics/2004/11/14/bikepics-243286-800.jpg
OdpowiedzOkropny
Odpowiedzcałkiem fajny sprzęt chociaż ma zamałe kołka minimum 14 by pasowały
Odpowiedzproponuje 140 kg full bak 300 cc kompresor 40 km na kole koła 16 110/140 skoki po 13 idealnie zestrojonyz awias golenie 45 mm regulowana podpórka dla kierowcy wygodna pozycja dobra aerodynamika ale nie z zaduzymi osłonami żeby nie przysłaniały całego swiata sztwyna rama łączona wyżej niż w zwykłych skuterkach powiedzmy jak w maxi skutrach lub gilerze runner predkosc na okręgu jak supersporty zintegrowany przód z tyłem układ hamulcowy bardzo szybki abs i ladne liczniki .
OdpowiedzAkurat możesz z kolegami w przedszkolu złozyć taki z klocków Lego...
Odpowiedz