Motocykl nale¿y do Piotra Marszewskiego. Piotrek siedzi w customowym biznesie od dobrych trzydziestu lat i jak wielu ludzi z tej bran¿y zamieni³ hobby w sposób na ¿ycie. Nie jest jednak ani mechanikiem, ani rzemie¶lnikiem. Nie wygina rur, nie spawa, nie maluje i nie grzebie we wnêtrzno¶ciach silników. Jego si³± jest zmys³ handlowy i zdolno¶ci organizacyjne lub jak siê dzi¶ mówi menad¿erskie. Motocykl, który widzicie na zdjêciach jest te¿ najlepszym ¶wiadectwem zmys³u estetycznego i najzwyczajniej w ¶wiecie dobrego gustu w³a¶ciciela, bo choæ Piotrek nie przykrêci³ w tej maszynie ani jednej ¶rubki, projekt choppera zrodzi³ siê w jego g³owie. Budowa maszyny, a nie jest to pierwszy chopper Piotrka, zaczê³a siê od skompletowania wszystkich komponentów tak, by prace przy finalnym monta¿u nie by³y przerywane oczekiwaniem na brakuj±ce czê¶ci. Poniewa¿ Piotrek najbardziej lubi wintyd¿owy styl, maszyna musia³a wygl±daæ odpowiednio staro. Z drugiej jednak strony, skoro Piotrek nie jest wprawnym mechanikiem, maszyna, by by³a niezawodna, musia³a zostaæ z³o¿ona ze wspó³czesnych elementów, które tylko wygl±daj± jak stare. Wspó³czesny rynek customowy umo¿liwia pogodzenie tych sprzeczno¶ci i tak sercem motocykla jest wierna replika silnika H-D Knucklehead produkowana przez amerykañsk± firmê V-Twin MFG. Napêdzane oryginalnym silnikiem Knucklehead Harleye wyje¿d¿a³y z fabryki w latach 1936 – 1947. Produkowano wersje o pojemno¶ci 1000 i 1200 ccm. Ta druga debiutowa³a w 1941 roku.
Galeria pochodzi z artyku³u:
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze