Kawasaki GPZ 500 S (reduced effect #2) model 1989 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | 3 |
| Skrzynia biegów | 5 |
| Układ jezdny | 5 |
| Układ hamulcowy | 4 |
| Elektronika | 3 |
| Podatność na drobne usterki | 2 |
| Podatność na poważne usterki | 2 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | 5 |
| Ergonomia | 3 |
| Ekonomiczność | 3 |
| Koszty utrzymania | 4 |
| Stosunek jakość/cena | 4 |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | 4 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | 4 |
| Na miasto | 4 |
| W teren | 2 |
| Do turystyki | 3 |
| Na tor | 4 |
| Do lansu | 3 |
| Do wygłupów | 4 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
- Kawasaki GPZ 500 S (reduced effect #2) model 1992 - dane techniczne
- Kawasaki GPZ 500 S (reduced effect #2) model 1991 - dane techniczne
- Kawasaki GPZ 500 S (reduced effect #2) model 1990 - dane techniczne
- Kawasaki GPZ 500 S (reduced effect #2) model 1988 - dane techniczne
- Kawasaki GPZ 500 S (reduced effect #2) model 1987 - dane techniczne
Informacje ogólne
Model
Kawasaki GPZ 500 S (reduced effect #2)
Rok
1989
Kategoria
Sporowo turystyczny
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
499 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
27.00 KM (19.7 kW)) przy 8500 RPM
Stopień sprężania
10.8:1
Średnica cylindra x skok tłoka
74.0 x 58.0 mm
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
DOHC
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga motocykla gotowego do jazdy
196.0 kg (432.1 pounds)
Podwozie
Opona przednia
100/90-16
Opona tylna
120/90-16
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Hamulec tylni
Bębnowy
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
154.0 km/h (95.7 mph)
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze