Kawasaki GPZ 305 Belt Drive (reduced effect) model 1989 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | - |
| Skrzynia biegów | - |
| Układ jezdny | - |
| Układ hamulcowy | - |
| Elektronika | - |
| Podatność na drobne usterki | - |
| Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | - |
| Ergonomia | - |
| Ekonomiczność | - |
| Koszty utrzymania | - |
| Stosunek jakość/cena | - |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | - |
| Na miasto | - |
| W teren | - |
| Do turystyki | - |
| Na tor | - |
| Do lansu | - |
| Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
- Kawasaki GPZ 305 Belt Drive (reduced effect) model 1990 - dane techniczne
- Kawasaki GPZ 305 Belt Drive (reduced effect) model 1988 - dane techniczne
- Kawasaki GPZ 305 Belt Drive (reduced effect) model 1987 - dane techniczne
- Kawasaki GPZ 305 Belt Drive (reduced effect) model 1986 - dane techniczne
- Kawasaki GPZ 305 Belt Drive (reduced effect) model 1985 - dane techniczne
Informacje ogólne
Model
Kawasaki GPZ 305 Belt Drive (reduced effect)
Rok
1989
Kategoria
Nieokreślona
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
306 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
27.00 KM (19.7 kW)) przy 10000 RPM
Stopień sprężania
9.7:1
Średnica cylindra x skok tłoka
61.0 x 52.4 mm
Liczba zaworów na cylinder
2
Układ rozrządu
OHC
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Pas napędowy
Wymiary i wagi
Waga motocykla gotowego do jazdy
164.0 kg (361.6 pounds)
Podwozie
Opona przednia
90/90-18
Opona tylna
110/80-18
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Hamulec tylni
Bębnowy
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
140.0 km/h (87.0 mph)
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
16.5 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze