tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 690 Duke i 690 Duke R - pierwsze wrażenia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 690 Duke i 690 Duke R - pierwsze wrażenia

Autor: Lovtza 2015.12.03, 08:10 7 Drukuj

Nie dajcie się zmylić fizycznemu podobieństwu nowych modeli do ich poprzedników. KTM 690 Duke i 690 Duke R na rok 2016 to zupełnie inne motocykle i co w ostatnich latach zdarza się nieczęsto - realnie poprawione. Niezmienna pozostała jedynie koncepcja. Motocykl ma być lekki, poręczny i dynamiczny.

Główną składową poprawy Duków jest nowy silnik. Jednocylindrowiec przeszedł znaczącą przemianę, zyskując niższy skok szerszego tłoka. Pojemność została zachowana, ale silnik kręci się o 1000 obrotów wyżej, co oznacza większą moc. Podniesiony moment obrotowy i moc, ale także bardziej wysokoobrotowa charakterystyka napędu sprawiają, że KTM odchodzi o swoich post-dakarowych jednocylindrowców o mocno offroadowym sznycie i idzie w kierunku większej frajdy z jazdy po ulicy. Wibracje są o wiele mniejsze (zgodnie z danymi producenta - o 50%), szarpanie łańcuchem na niższych biegach mocno ograniczono i nowy LC4 w czasie jazdy bardziej przypomina silnik dwucylindrowy, niż singla. Co ważne, w silniku czuć moc i dzięki niskiej masie nawet najbardziej wybredni nie będą narzekali na dynamikę. Zmienione zostało bardzo dużo detali. Nieco inna jest ergonomia i kompletnie innych jest zestaw przyrządów, który teraz jest kolorowym wyświetlaczem dopasowującym się kolorami do pory dnia i nocy, ale także do tego czy np. silnik jest zimny, czy już rozgrzany. 

Advertisement
NAS Analytics TAG

KTM zachował znany format w którym oferuje podstawowy model oraz wersję R. Osobiście jestem zdania, ze model bazowy zadowoli 90% klientów, szczególnie że jest wygodniejszy i cichszy. Wersja R fabrycznie dysponuje lepszym osprzętem, wyposażona jest w pakiet elektroniki z kontrolą trakcji włącznie (za 299 euro taki pakiet można dokupić również do wersji standardowej), wrzucono do niej wydech Akrapovica (dodatkowe 2 KM i -1 kg) oraz regulowane zawieszenie marki WP. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy lubią sportowe klimaty i wypady na tory. Na tym motocyklu będziecie w stanie zawstydzić kolegów na o wiele mocniejszych maszynach.

Nowe KTM 690 Duke i 690 Duke R to zdecydowany krok do przodu i realne podniesienie możliwości obu motocykli. Wszystkie szczegóły już wkrótce na stronach Ścigacz.pl!

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: peli 03/12/2015 18:52

ha ha doobre :)

Odpowiedz
Autor:Darek 03/12/2015 08:52

A co na to Petru?

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę