tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 690 Duke i 690 Duke R - pierwsze wra¿enia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 690 Duke i 690 Duke R - pierwsze wra¿enia

Autor: Lovtza 2015.12.03, 08:10 7 Drukuj

Nie dajcie się zmylić fizycznemu podobieństwu nowych modeli do ich poprzedników. KTM 690 Duke i 690 Duke R na rok 2016 to zupełnie inne motocykle i co w ostatnich latach zdarza się nieczęsto - realnie poprawione. Niezmienna pozostała jedynie koncepcja. Motocykl ma być lekki, poręczny i dynamiczny.

Główną składową poprawy Duków jest nowy silnik. Jednocylindrowiec przeszedł znaczącą przemianę, zyskując niższy skok szerszego tłoka. Pojemność została zachowana, ale silnik kręci się o 1000 obrotów wyżej, co oznacza większą moc. Podniesiony moment obrotowy i moc, ale także bardziej wysokoobrotowa charakterystyka napędu sprawiają, że KTM odchodzi o swoich post-dakarowych jednocylindrowców o mocno offroadowym sznycie i idzie w kierunku większej frajdy z jazdy po ulicy. Wibracje są o wiele mniejsze (zgodnie z danymi producenta - o 50%), szarpanie łańcuchem na niższych biegach mocno ograniczono i nowy LC4 w czasie jazdy bardziej przypomina silnik dwucylindrowy, niż singla. Co ważne, w silniku czuć moc i dzięki niskiej masie nawet najbardziej wybredni nie będą narzekali na dynamikę. Zmienione zostało bardzo dużo detali. Nieco inna jest ergonomia i kompletnie innych jest zestaw przyrządów, który teraz jest kolorowym wyświetlaczem dopasowującym się kolorami do pory dnia i nocy, ale także do tego czy np. silnik jest zimny, czy już rozgrzany. 

NAS Analytics TAG

KTM zachował znany format w którym oferuje podstawowy model oraz wersję R. Osobiście jestem zdania, ze model bazowy zadowoli 90% klientów, szczególnie że jest wygodniejszy i cichszy. Wersja R fabrycznie dysponuje lepszym osprzętem, wyposażona jest w pakiet elektroniki z kontrolą trakcji włącznie (za 299 euro taki pakiet można dokupić również do wersji standardowej), wrzucono do niej wydech Akrapovica (dodatkowe 2 KM i -1 kg) oraz regulowane zawieszenie marki WP. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy lubią sportowe klimaty i wypady na tory. Na tym motocyklu będziecie w stanie zawstydzić kolegów na o wiele mocniejszych maszynach.

Nowe KTM 690 Duke i 690 Duke R to zdecydowany krok do przodu i realne podniesienie możliwości obu motocykli. Wszystkie szczegóły już wkrótce na stronach Ścigacz.pl!

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: peli 03/12/2015 18:52

ha ha doobre :)

Odpowiedz
Autor:Darek 03/12/2015 08:52

A co na to Petru?

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê