KTM 400 LSE model 1998 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | 5 |
| Skrzynia biegów | 5 |
| Układ jezdny | 5 |
| Układ hamulcowy | 5 |
| Elektronika | 5 |
| Podatność na drobne usterki | 4 |
| Podatność na poważne usterki | 1 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | 5 |
| Ergonomia | 5 |
| Ekonomiczność | 5 |
| Koszty utrzymania | 3 |
| Stosunek jakość/cena | 5 |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | 6 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | 5 |
| Na miasto | 5 |
| W teren | 5 |
| Do turystyki | 3 |
| Na tor | 1 |
| Do lansu | 5 |
| Do wygłupów | 5 |
Informacje ogólne
Model
KTM 400 LSE
Rok
1998
Kategoria
Enduro / offroad
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
398 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
42.00 KM (30.7 kW))
Liczba zaworów na cylinder
4
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
138 kg
Wysokość siodła
870 mm
Podwozie
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
150.0 km/h (93.2 mph)
Stosunek mocy do masy
0.3043 HP/kg
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze